کد خبر : 14695
تاریخ : 1403/2/23
گروه خبری : حوادث

مهار آتش سوزی در منزل مسکونی توسط آتش نشانی شهرداری شهربهار

طی گزارش تلفنی با ایستگاه آتش نشانی در ساعت ۱۳/۲۳ روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید حسنی ، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با یک دستگاه خودروی اطفاء به محل حادثه اعزام و با رعایت اصول ایمنی ، قسمت انبار منزل مسکونی که در اثر بو دادن رشته توسط صاحب خانه دچار حریق شده بود را خاموش نمایند.

 

به گزارش نشاط شهر، طی گزارش تلفنی با ایستگاه آتش نشانی در ساعت ۱۳/۲۳ روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید حسنی ، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با یک دستگاه خودروی اطفاء به محل حادثه اعزام و با رعایت اصول ایمنی ، قسمت انبار منزل مسکونی که در اثر بو دادن رشته توسط صاحب خانه دچار حریق شده بود را خاموش نمایند.

 

توصیه های ایمنی: از همشهریان عزیز درخواست می شود از تجهیزات استاندارد(شیر- شلنگ-بست-اجاق گازوغیره) استفاده نمایند ، در حین  استفاده از وسایل گازسوز محل فعالیت را ترک ننمایند، در محل زندگی و کار حتما کپسول اطفاء حریق و دیگر خاموش کننده ها جهت مقابله ی اولیه از حوادث احتمالی تعبیه نمایند.

 

به اطلاع همشهریان محترم میرساند آتش نشانی شهرداری بهار آمادگی های لازم جهت آموزش در راستای پیش بینی ، پیشگیری و مقابله اولیه با حوادث را برای شهروندان را دارد.

 

 

 

انتهای پیام/ص

  لینک
http://neshateshahr.ir/Press/ShowNews/14695