سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بهار با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات و اهمیت بصیرت افزایی و روشنگری گفت: شهرستان بهار علاوه بر انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، در انتخابات نماینده مجلس هم شرکت خواهند کرد.

شناسه خبر: 10835

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست بصیرتی با استادیار، سرمربی و مربیان حلقات شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ارکان شجره طیبه صالحین، نیروهای جهادی در عرصه تربیت اسلامی نیروهای بسیجی هستند و مسئولیت این اعضا در پایگاه های مقاومت مهم است.

وی با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات بر اهمیت بصیرت افزایی و روشنگری تاکید کرد و گفت: شهرستان بهار علاوه بر انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، در انتخابات نماینده مجلس هم شرکت خواهند کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: باید با توجه به فرمایشات رهبری که توصیه در حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات دارند، همگی سعی کنیم شناخت دقیق بر روی کاندیدا داشته باشیم و نمایندهای را که ملاکهای انتخاب درست را دارند انتخاب کنیم.

وی انتخاب درست را پایه و اساس آینده کشور دانست و عنوان کرد: انتخاب اگر به درستی و با روی کار آمدن نماینده مومن، پای کار، کارآمد و پر انگیزه باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات استادیار، سرمربی و مربیان شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو