سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/25 09:28:32
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد :

انتخابات فرصتی برای نشان دادن اتحاد و همبستگی ملت ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: انتخابات فرصتی است که ملت ایران اسلامی با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند.

شناسه خبر: 11211

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حاج محمد ولی دارابی در نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه حضرت زهرا (س) شهرستان بهار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هموراه از قدرت خوداتکایی و اعتماد به نفس ملی به ویژه در جوانان صحبت می‌کنند چراکه جوانان امیدهای این ملت هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بنیه قوی در همه عرصه‌ها دارد، با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: انتخابات فرصتی است که ملت ایران اسلامی با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح و با بصیرت بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بیان داشت: نقش جوانان در شکل‌گیری جامعه بسیار مهم است و نهاد خانواده مهمترین مرکز تربیت این قشر تاثیرگذار است و نباید با کوتاهی پدر و مادر جوانان را در افتادن در پرتگاه‌های مجازی تنها بگذاریم و باید تا حد امکان با جوانانمان دوست باشیم و همراه تا دوست ناباب سهمی در زندگی آنها نداشته باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: جوانان باید با هوش و بصیرت در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و سهم خود را در تشکیل دولت کارآمد ایفا کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون