سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

۲۵۰۰ مسکن محرومین روستایی استان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان بهار، افتتاح خواهد شد.

شناسه خبر: 11334

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، با حضور صیدایی رئیس برنامه و بودجه استان همدان، قنبری فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح آباد و مدیر بنیاد مسکن بهار از چندین مسکن محرومین روستایی احداثی شهرستان بهار بازدید به عمل آمد.

این بازدیدها که در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم افتتاح ۲۵۰۰ مسکن محرومین احداثی استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته جاری انجام شد، روستای خلیلی‌کرد از توابع بخش صالح آباد شهرستان بهار به نمایندگی از سایر روستاهای استان  جهت مراسم افتتاح( ۲۵۰۰ مسکن احداثی) انتخاب و مراسم به صورت همزمان در این روستا انجام خواهد شد.

طبق موافقتنامه فی‌مابین استانداری، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن مقرر شده بود که تعداد ۲۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان احداث شود که ۳۵۰  واحد در شهرستان بهار سهمیه اختصاص یافته که برای ساخت این واحدها مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ۴ درصد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مسکن_محرومین#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی