سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/16 17:47:25
همزمان با هفته عفاف و حجاب :

‍ برگزاری نمایشگاه مدلینگ در شهرستان بهار

فرمانده سپاه شهرستان بهار: این نمایشگاه با ارائه انواع چادر و روسری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

شناسه خبر: 11344

‍ به گزارش نشاط شهر، فرمانده سپاه ناحیه بهار در نشست خبری به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت : موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقاد دینی و هنجار اجتماعی و فرهنگی در کشور ما مطرح است و انجام کار فرهنگی در راستای حفظ عفاف و حجاب ضروری است.

 

سرهنگ مهدی هندی ورکانه اضافه کرد : در هفته عفاف و حجاب برنامه های مختلف فرهنگی و نشست های تخصصی و عمومی با محوریت حجاب فاطمی، تکریم خوش حجابان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف در سطح پایگاه های مقاومت، مسابقات دلنوشته و عکس نوشته با موضوع حجاب، مسابقه عروسک محجبه من و تجربه کودکانی من با چادر، نشست صمیمی با دختران جوان و پاسخگویی به شبهات، دیدار با خانواده معظم شهدا، تقدیر از بانوان محجبه ادارات، نشست آسیب های بدحجابی و تاثیر آن بر سلامت خانواده از برنامه های دیگر هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار خواهد بود.

 

وی از برگزاری نمایشگاه مدلینگ در شهرستان بهار خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ارائه انواع چادر و روسری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

 

هندی ورکانه تصریح کرد: تقدیر از کادر درمان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی مروارید در صدف،  غبارروبی گلزار شهدا ، تقدیر از آرایشگاههای محجبه، پیاده روی مدافعان حجاب و عفاف، برگزاری میقات صالحین با حلقات صالحین از برنامه های شاخص در هفته حجاب و عفاف در شهرستان بهار خواهد بود.

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی