سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید مصطفی قاسمی یک عدد آبشخور در ارتفاعات حیدره قاضی خان برای استفاده حیوانات حیات وحش این منطقه نصب کردند

شناسه خبر: 11381

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، روز جمعه 25 تیرماه با کمک جمعی از فعالین اجتماعی شهر بهار یک عدد آبشخور در ارتفاعات روستای حیدره قاضی خان در بالای منطقه عشایر نشین جهت استفاده حیوانات حیات وحش این منطقه چون قوچ و بز کوهی نصب شد.

خانواده شهید مصطفی قاسمی، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت وی که با لبانی تشنه به شهادت رسید و هم اکنون جاویدالاثر می باشد این آبشخور را خیرات کردند و جمعی از فعالین اجتماعی نیز جهت حمل و نصب آن در ارتفاعات در این کار خیر مشارکت کردند.

این گروه که خودجوش و به دعوت خانواده شهید قاسمی گرد هم جمع شده بودند در ساعات اولیه صبح حرکت به سمت منطقه را آغاز نمودند و قسمتی از مسیر را با خودرو و قسمت دیگری از مسیر که صعب العبور بود با پای پیاده طی کردند و آبشخور و مصالح مورد نیاز را بر روی دوش خود تا مناطق بالایی کوه رساندند. 

در منطقه مورد نظر خود در محل اطراق چوپان های عشایر و در کنار چشمه آب، آبشخور را به نام شهید قاسمی نصب کرده و با سنگ و مصالح لازم محل آن را تثبیت نمودند و در پایان با پایین آمدن از دامنه کوه و طی مسافتی میهمان سفره عشایر خونگرم این منطقه شدند.

 گپ و گفتی با عشایر میزبان، پرس و جو از مسائل و مشکلات این مردم و ارائه پیشنهاداتی برای آنها، حسن ختام برنامه این گروه مردمی بود که با استقبال عشایر مواجه شد.

 

 

 

 

 

 

 

عکاس: یاسین احمدی

انتهای پیام/

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی