سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/4 09:05:43
رئیس آبفای بهار در پاسخ به کم فشاری آب در بعضی مناطق بهار:

آپارتمان های چند طبقه، مخزن و پمپ آب نصب کنند

مدتی است که با ورود به فصل گرما شاهد کم فشاری آب در بعضی مناطق شهر بهار و به خصوص در آپارتمان های چند طبقه شهر هستیم که این مسئله باعث گلایه مندی مردم شده است.

شناسه خبر: 11417

گروه - مرضیه کریمی رادپور : در این خصوص گزارشی از سطح شهر بهار و از مردم گرفتیم ، یکی از ساکنین آپارتمان های چهار طبقه گلستان واقع در خیابان مفتح به خبرنگار ما گفت: فشار آب آنقدر پایین است که دو دقیقه طول می کشد تا یک لیوان بشوییم.‌از کم فشاری آب نمی توانیم از لباسشویی استفاده کنیم، حتی از حمام هم نمی توانیم استفاده کنیم.

یکی دیگر از اهالی این محل اظهار داشت: آنقدر فشار آب پایین است که پکیج روشن نمی شود تا آب گرم شود و ما بتوانیم از حمام استفاده کنیم و ما مجبوریم از حمام های عمومی داخل شهر استفاده کنیم.

یکی دیگر از ساکنین شهرک فرهنگیان وضعیت آب شهرک را نیز کم فشار توصیف کرد و گفت: هیچ مسئولی جوابگوی ما نیست، با این شرایط نمی توان زندگی کرد، ما مجبوریم از همسایه های طبقه پایین آب بگیریم.

در ادامه به سراغ خسرو ترکمانیان مدیر آبفای شهرستان رفتیم تا توضیحات وی را جویا شویم.

ترکمانیان در خصوص کم فشاری آب در آپارتمان های چند طبقه در بهار اظهار داشت: در آپارتمان های چند طبقه با کم فشاری آب مواجهیم که در این باره به افرادی که مراجعه کرده اند پیشنهاد نصب مخزن ۱۰۰ تا ۵۰۰لیتری آب و بعد از آن نصب پمپ آب را داده ایم تا کم فشاری آب رفع شود.

وی افزود: در طبقات اول و دوم مشکل چندانی از نظر کم فشاری آب نداریم اما طبقات سه و چهار به بالا باید با نصب مخزن مشکلشان را رفع کنند.

ترکمانیان افزود: امسال با خشکسالی و کمبود آب در کشور مواجهیم و باید شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند، ما نیز امیدواریم با پایان کشت و کار تابستانه ظرف دو هفته آینده مصرف آب در بخش کشاورزی کمتر شده و مشکل کم فشاری آب مصرف تا حدودی مرتفع شود.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای خبر/ک


برچسب ها: آبفا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی