سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/14 09:31:21
در شهرستان بهار؛

اختتامیه هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی با معرفی برترینها

هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی استان همدان با معرفی برترین‌ها در شهرستان بهار پایان یافت.

شناسه خبر: 11469

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، بیش از ۴۰۰ اثر شامل ۱۶۰ نقاشی، ۱۲۰ قطعه عکس، ۵۰ پوستر و ۹۰ اثر در بخش دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.


در پایان این جشنواره در بخش نقاشی مهناز حاجیلو از فامنین، مهناز فتحی از همدان و سجاد محمودی از تویسرکان شایسته تقدیر شدند و سمیه صادقی پری از ملایر، مریم درخشان فر از ملایر و امیر نجفی از ملایر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش پوستر هم عاطفه بیاجیان از اسدآباد و سعید دوستی از همدان شایسته تقدیر شدند و فاطمه زارعی از کبودراهنگ رتبه اول را کسب کرد.

همچنین در بخش عکس فاطمه بصیری از تویسرکان، شایسته تقدیر شد و محمدامین نجفی از همدان، رضا زنگنه از همدان و سعید سلیمانی از تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه دفاع مقدس هم در "بخش نقاشی" فاطمه کلهر از همدان و هادی استواری از کبودراهنگ، در "بخش عکس" متین باب الحوائجی از همدان و زهرا ورمزیار از همدان و در " بخش پوستر" زهره نصرالهی از تویسرکان لوح تقدیر و هدیه نقدی دریافت کردند.

جشنواره هنر‌های تجسمی «امید» با هدف گسترش نشاط اجتماعی، ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان به عنوان کنشگران مؤثر اجتماعی برگزار شد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر