سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان تولید فیلم مستند روستای فرهنگی برتر همدان خبر داد

شناسه خبر: 11472

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: با توجه به نقش موثر سینمای مستند در شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری روستاها به منظور معرفی روستاهای فرهنگی برتر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نظر دارد در گام اول روستای «رسول آباد» از توابع شهرستان بهار را به عنوان روستای فرهنگی برتر در قالب فیلم مستند معرفی نماید.

وی ضمن دعوت از هنرمندان مستندساز استان برای شرکت در فراخوان ، گفت: مدت زمان فیلم از 20 تا 60 دقیقه است و متقاضیان باید به همراه طرح اثر، برآورد هزینه پیش‌تولید و ساخت را هم ارسال نمایند.

احسانی خاطرنشان کرد: سقف حمایت و هزینه پرداختی بابت تولید مستند مذکور حداکثر مبلغ 300 میلیون ریال است که بر اساس تصویب طرح ارائه شده در کمیته کارشناسی و پس از انعقاد قرارداد کاری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال طرح ۲۵ مرداد ماه تعیین شده است، تأکید کرد: مستندسازان باید طرح مستند خود را به همراه رزومه کاری و مشخصات فردی از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۸۰۳۹۶۰۰۵۷ ارسال نمایند.

 

انتهای پیام /

 


برچسب ها: سینمای_مستند#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر