سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در آغازین روزهای انتخاب شورای ششم انتخاب شهردار مهمترین و اولویت دار ترین کاریست که اعضای منتخب صورت خواهند داد و این روزها شاهد گمانه زنی هایی در این مورد هستیم

شناسه خبر: 11475

به گزارش نشاط شهر ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ روزی است که شورای ششم شهرها به طور رسمی کار خود را آغاز خواهند کرد و مسند نمایندگی شورا را از اعضای دوره پنجم تحویل خواهند گرفت.

در شورای شهر بهار حسین فیض الهی برای دومین  دوره پیاپی و یدالله ادیب تنها شخصی است که سه دوره پیاپی در تاریخ شهر بهار منتخب شورای شهر بهار می شوند و سعید غفاری و علی عطایی نیز اعضایی هستند که در انتخابات شرکت نکرده و پیش از این کناره گیری خود از شورا را اعلام کرده بودند و حمیدرضا شیری نیز دیگر عضو شورای پنجم است که نتوانست حد نصاب مقبولیت لازم را برای حضور در شورای ششم بدست آورد.

هم اکنون شورای ششم با ترکیب دو نفر از اعضای قدیمی شورای پنج و سه نفر از جوانان و افراد تازه نفس شهر با نام های مرضیه تقی پور، سعید ماهری و محسن ایوبی تشکیل شده و این ترکیبی است از تجربه و جوهر جوانی که در اولین و مهمترین اقدام خود باید برای انتخاب شهردار تصمیم گیری کنند.

اگرچه در تقویم سیاسی کشور ۱۴ مرداد ماه زمان رسمی آغاز فعالیت شورای ششم درنظر گرفته شده، اما اعضای منتخب شوراها از فردای انتخابات با چالش انتخاب شهردار مواجهند و به رصد گزینه های مختلف برای سمت شهرداری ی پردازند.

شورای شهر بهار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اعضای منتخب شورای ششم با همفکری شورای پنجم جلساتی را برای انتخاب شهردار تشکیل داده اند و گزینه های مختلفی در این زمینه مطرح  کرده اند که کم و بیش خبرهایی از آن به گوش مردم رسیده است که امیدواریم جلسات فشرده انتخاب شهردار به نتیجه قابل قبولی ختم شود.

 

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام /

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو