سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/10 08:22:14
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در جمع تعدادی از فعالین اجتماعی:

من برای مردم هزینه میدهم، مردم هم از من حمایت کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست با تعدادی از فعالین اجتماعی شهر بهار بر لزوم حمایت همه جانبه مردم و گروههای مردمی از نماینده تاکید کرد و گفت: من در پیگیری حقوق مردم تمام تلاشم را می کنم و هزینه های زیادی نیز در این مسیر داده ام و حمایت شما مردم را می خواهم.

شناسه خبر: 11576

به گزارش نشاط شهر، تعدادی از فعالان اجتماعی شهر بهار طی نشستی با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ضمن تبریک انتخاب وی به این سمت از وی اعلام حمایت کردند.

در این نشست مواردی همچون بهره گیری از مدیران و نیروهای جوان بومی در راس ادارات، تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، مرز تقسیمات سیاسی، توجه به محیط زیست و منطقه حفاظت شده آلمابلاغ، رفع آلایندگی واحدهای شهرکهای صنعتی، استفاده از ظرفیت عشایر و ایجاد موزه سیار عشایری مطرح شد.
 
در ادامه حسین توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از حضور مجید قاسمی جمشید در نشست که رقیب وی در انتخابات بود، ابراز خوشحالی کرد، قاسمی جمشید را فردی با اخلاق و مخلص دانست، انتخابات و رقابت های انتخاباتی را تمام شده دانست و بر استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کرد.
 
توسلی در ادامه به اقدامات خود در مدت کوتاه نمایندگیش در مجلس اشاره کرد و گفت: در این مدت که با تغییر دولت نیز مواجه بودیم سعی کردم از ظرفیت ممکن استفاده کنم تا مسائل و مشکلات منطقه را به خوبی به دولت انتقال دهم کما اینکه برخی از شخصیت های مهم کشوری را به منطقه آورده ام تا از کل منطقه از نزدیک بازدید کنند و در جریان مشکلات آن قرار گیرند.
 
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ اظهار داشت: من به مردم تعهد داده ام و تا آخر برای گرفتن حق مردم پای تعهد خود می ایستم، کما این که در این مسیر فشارهای زیادی بر من وارد شده و هزینه های زیادی را باید بدهم.
 
توسلی در ادامه با اشاره به هزینه هاي اعتباری کار رسانه ای، مدیرمسئول نشاط شهر را جزء افتخارات شهر بهار دانست و گفت: کسی که حاضر شود برای شهرش و به خاطر مطالبات مردم هزینه اعتباری بدهد، ارزشمند است و این هزینه دادن ها همان چیزی است که باید برایش ارزش قائل شد و از آن حمایت کرد.
 
توسلی در مورد انتصاب مدیران گفت: در مورد مدیران، حتما از نظر گروه های مختلف بهره خواهیم گرفت، پیشنهاد بدهید، طرح بدهید آن کسی که توانمند است معرفی می کنیم.
 
در ادامه حسین توسلی با توجه به سخنان مطرح شده در خصوص آلایندگی کارخانجات شهرک صنعتی به بازدید سرزده اش از این واحدها اشاره کرد و در تماس با رئیس حفاظت از محیط زيست شهرستان تاکید کرد: بوی متعفن در کارخانه و بیرون آن وجود دارد به طوریکه در یک ساعت بازدید از این منطقه دچار سردرد شده ام، یک ماه به این واحدها فرصت داده ایم تا مشکل را رفع کنند، محیط زیست هم باید به صورت هفتگی به آن سرکشی کند.
 
توسلی افزود: مشخص نیست که پسآب کارخانه اسید کجا می رود و باید به طور کامل این موضوع پیگیری شده و مشخص شود.
 
در آخر توسلی حمایت گروه های مردمی از نماینده را مهمترین خواسته خود اعلام کرد و گفت: من برای بهار و کبودراهنگ هزینه می دهم و حمایت گروه های مختلف مردمی را می خواهم، اگر مردم از من حمایت کنند من نیز با تمام توان پیش خواهم رفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی