سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در آغازین روزهای کاری شهردار بهار جمعی از روسای هیات های ورزشی و دبیران سازمان های مردم با مهندس مجیدی دیدار و مشکلات و معضلات حوزه خود را مطرح کردند.

شناسه خبر: 11598
 
به گزارش نشاط شهر ، شهردار بهار با اشاره شرایط مناسب و اقلیمی بهار برای رشته های مانند دوچرخه سواری، افزود: شرایط را برای راه اندازی مجدد پیست دوچرخه سواری آماده خواهیم کرد تا همه افراد جامعه  بتوانند در شرایط ایمن به دوچرخه سواری بپردازند.
 
وی با اشاره به حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد گفت: در این راستا و در حوزه مرتبط با خانواده و برنامه های فرهنگی آماده همکاری با سازمان های مردم نهاد هستیم.
 
مهندس مجیدی خواستار میزبانی مسابقات و همایش های ورزشی در بهار شد و افزود: نگاه ویژه ای به قهرمانان خواهیم داشت و با همکاری اداره ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی پس از بازگشت از مسابقات تقدیر خواهیم کرد.
رئیس اداره وررش و جوانان بهار در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای مهندس مجیدی گفت: خیلی خوشحال و خرسندیم که شهردار ورزشی در راس کار مجموعه شهری قرار گرفته است و قطعا با حضور ایشان ورزش همگانی بهار رونق خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به نگاه مثبت شهردار جدید به حوزه ورزش و سازمان های مردم نهاد افزود: اگر شهرداری با هیأت‌های ورزشی بیشتر تعامل داشته باشد قطعا هیات ها تا می توانند با در اختیار داشتن فضاهای سبز و فضاهای ورزشی موجود در سطح شهر باعث جذب جوانان به ورزش شوند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ص

ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی