سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/17 08:42:04
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار خبر داد:

اجرای بیش از یکصد برنامه در هفته نیروی انتظامی

سرهنگ بزرگعلی نوری از اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی، ورزشی، خدماتی، آموزشی و پلیسی در شهرستان بهار در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

شناسه خبر: 11826

به گزارش نشاط شهر، ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، در این خصوص گفتگویی با سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار داشتیم تا از برنامه این هفته مطلع شویم.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار شعار امسال را پلیس هوشمند امنیت پایدار برشمرد و اظهار داشت: در این هفته بیش از یکصد برنامه فرهنگی، ورزشی، خدماتی، آموزشی و پلیسی در نظر گرفته ایم و اجرا خواهیم کرد.

 

نوری به بیان اهم برنامه های هفته نیروی انتظامی پرداخت و گفت: دیدار با خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و فرماندار از جمله برنامه های ما در این هفته است.

 

وی ادامه داد: اجرای صبحگاه مشترک، خدمات رسانی به مردم در راهور، همایش شوراها و دهیاران و پیگیری مطالبات مردم از دیگر برنامه های ما در این هفته است.

 

وی همچنین برگزاری جلسات ملاقات مردمی، تجلیل از کارکنان نمونه انتظامی، همایش دوچرخه سواری، همایش موتورسیکلت سواران قانونمند، جلسات آموزش همگانی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان بهار برشمرد.

 

 مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی