سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/27 18:43:47
امام جمعه بهار:

بودجه ورزش در کشور عادلانه توزیع نمی شود

به مناسبت هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه کارکنان و جمعی از هیات های ورزشی با حجت الاسلام و المسلمین ارزنده دیدار و گفتگو کردند.

شناسه خبر: 11880

به گزارش نشاط شهر ، امام جمعه بهار در این جلسه با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: به طور قطع افزایش امکانات ورزشی عامل مستقیم کاهش هزینه‌های درمانی گزاف کشور بوده که با توجه به این مهم باید توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش در کشور در دستور کار باشد.

 

حجت السلام محمدعلی ارزنده افزود: متاسفانه بودجه ورزش در کشور به خوبی توزیع نمی شود و بودجه ورزش تنها صرف برخی از رشته ها همچون فوتبال می شود و شهرستانها از این بودجه بی بهره هستند.

 

 حجت السلام ارزنده تصریح کرد: بودجه ورزش باید در بین رشته‌های مختلف به صورت عادلانه توزیع شود چراکه اکنون بیشترین توجه و تخصیص بودجه بر روی فوتبال است و مسوولان باید چاره‌اندیشی کنند.

 

وی تصریح کرد: خروجی فوتبال برای کشور تا الان چه بوده است؟؟ در صورتی که کشتی گیران در مسابقات المپیک و جهانی و ورزشکاران جانباز و معلول ها در پارالمپیک مایه افتخار و غرور ملی شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بهار نیز با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: خوشبختانه مسئولان شهرستان به خصوص امام جمعه و فرماندار توجه ویژه ای به ورزش دارند که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

 

علیرضا صفی زاده  ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی و باشگاه‌ها، حضور جوانان در فضاهای ورزشی کمرنگ شده و این زنگ خطری جدی برای جامعه است.

 

 صفی زاده تصریح کرد: امروز اداره کردن ورزش بسیار سخت شده است چرا که هزینه های نگهداری اماکن ورزشی و تجهیزات چندین برابر شده اما نسبت به این تورم بودجه ورزش به طور قابل توجهی کاهش داشته و شاید به صفر رسیده است.

 

وی افزود: تا زمانی که ورزش برای مسئولان کشور اولویت نباشد روز به روز شاهد گسترش آسیب های اجتماعی در شهرها و روستاها خواهیم بود و امید است تا دیر نشده نمایندگان و مسئولان برای بودجه ورزش شهرستانها تدبیر بیاندیشند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی