سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی، اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته از اول آبان‌ماه(امروز) آغاز و تا پایان آبان‌ماه تمامی مدارس بازگشایی می‌شوند.

شناسه خبر: 11897

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی با اشاره به این که بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست، افزود: در امر بازگشایی حضوری مدارس، تصمیمات شورای مدرسه و آموزش‌وپرورش مناطق، نتایج ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعمل‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و تمهید مقدمات و دریافت مجوز از دیگر عوامل مهم حضوری شدن مدارس است. وی گفت: 45 هزار مدرسه کشور با تراکم جمعیتی اندک، در مهرماه به‌صورت حضوری بازگشایی شدند و حدود 50 درصد مدارس که از تراکم دانش‌آموزی بالایی برخوردار بودند در آبان‌ماه و پس از ارزیابی و دریافت مجوز، فعالیت‌های آموزش حضوری را آغاز می‌کنند.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش افزود: در کهگیلویه‌وبویراحمد به علت پراکندگی مدارس و کمی تراکم جمعیتی، بیش از هزار مدرسه فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز کرده‌اند.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ وی در مورد  آمادگی وزارت آموزش‌وپرورش برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح پس از ارائه لایحه آن از سوی دولت به مجلس خوشبختانه با رأی بالایی تصویب شد و امیدواریم در روزهای آینده شاهد روند خوب اجرای آن باشیم. کاظمی همچنین در سفر یک‌روزه خود ضمن بازدید از مدارس کانکسی و همچنین فضاهای آموزشی آسیب‌دیده در زلزله سی‌سخت، جمع‌آوری مدارس کانکسی این منطقه را از اهداف سفر به استان کهگیلویه‌وبویراحمد دانست.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی