سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار از ثبت نام ۲۳۹۱ نفر در طرح ملی مسکن در شهر بهار و پذیرش ۸۵۷ نفر بر اساس شرایط خبر داد و گفت: در لالجین ۷۷۰ نفر ثبت نام کرده و ۳۶۰ نفر حائز شرایط، در صالح آباد ۹۲ نفر ثبت نام و ۴۶ نفر حائز شرایط و در مهاجران ۵۱ نفر ثبت نام کرده و ۱۲ نفرشان حائز شرایط شده اند.

شناسه خبر: 12629

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط شهر، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار از ثبت نام ۲۳۹۱ نفر در طرح ملی مسکن در شهر بهار و پذیرش ۸۵۷ نفر بر اساس شرایط خبر داد و گفت: در لالجین ۷۷۰ نفر ثبت نام کرده و ۳۶۰ نفر حائز شرایط، در صالح آباد ۹۲ نفر ثبت نام و ۴۶ نفر حائز شرایط و در مهاجران ۵۱ نفر ثبت نام کرده و ۱۲ نفرشان حائز شرایط شده اند.

 

محمد ونایی، رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان تعداد افرادی را که پیش از این ثبت نام کرده و مبلغ ۴۰ میلیون تومان ودیعه داده اند را ۱۹۲ نفر برشمرد که ۴۰ نفر از آنها فرهنگی هستند.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تامین زمین برای ساخت این واحدها گفت: تامین زمین برای ساخت واحدها با اداره راه و شهرسازی و ساخت آن با بنیاد مسکن است، زمینی که ما پیش از این برای ساخت این واحدها درنظر داشتیم با مشکل مواجه شد به همین دلیل امکان شروع ساخت این واحدها فراهم نشد، اما امسال در حال رایزنی با تعدادی از کشاورزان هستیم تا زمین زراعی آنها را به محدوده الحاق کرده تا این واحدها در آنها ایجاد شود.

 

ونایی در خصوص حداکثر مدت زمان لازم برای تامین زمین و تحویل آن به بنیاد مسکن گفت: پیش بینی ما این است که طی دو یا سه ماه آینده تکلیف زمین‌ها مشخص شده و آماده تحویل به بنیاد مسکن شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی