سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روز گذشته فرماندار شهرستان بهار به همراه مهندس ایرجی امین رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از زیرگذر سه راه صالح آباد واقع در گلوگاه شهید زارعی بازدید داشتند.

شناسه خبر: 12701

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط شهر، روز گذشته فرماندار شهرستان بهار به همراه مهندس ایرجی امین رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از زیرگذر سه راه صالح آباد واقع در گلوگاه شهید زارعی بازدید داشته و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت، این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده و تاکنون میزان ۳۰ هزارمتر مکعب خاک برداری شده است.

 

در این پروژه محل تردد از همدان به کرمانشاه از زیرگذر و از سنندج به همدان از روگذر درنظر گرفته شده است.

 

این پروژه تاکنون ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ۱۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و  ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه لازم دارد.

 

فرماندار بهار با اشاره به بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور و قول حمایت ایشان از این پروژه اظهار کرد: این مسیر یکی از پر ترددترین نقاط استان و محل اتصال ۱۵ استان به غرب کشور است و بخش عمده تردد زائرین اربعین از این منطقه می باشد و طبق قول مساعد مدیر پروژه تمام تلاش ها انجام می شود تا اربعین حسینی این پروژه به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی