سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جودو کاران نوجوان شهرستان بهار در مسابقات چند جانبه استانی که به میزبانی هیئت جودو تویسرکان در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۱ برگزار گردید، قهرمان شد.

شناسه خبر: 13202

 

به گزارش نشاط شهر، جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما از نتایج مسابقات چند جانبه نوجوانان استان خبر داد و گفت: در وزن ۴۲ کیلوگرم، محمد عبدلی موفق به کسب مقام اول در استان شد همچنین در وزن ۴۶ کیلوگرم، نیز محمد حسین رضایی مقام‌ اول و رضا شیری مقام دوم را کسب کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار اظهار کرد: در وزن ۵۰ کیلو گرم، سینا مرادی در مقام دوم نشست. در وزن ۵۵ کیلوگرم، صالح عبدلی مقام اول، در وزن ۶۰ کیلو گرم، سید علی اکبر حسینی اخگر و مهدی حبیب پاشا به ترتیب حائز مقام های اول و دوم شدند.

 

وی در ادامه گفت: عرشیا نوری و ماهان محمدی نیا، جودو کاران نوجوان شهرستان بهار در مسابقات چند جانبه استانی، در وزن ۷۳ کیلو گرم، موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند. همچنین در وزن ۸۱ کیلوگرم مهدی درخشان، محمد رضا حیدری و مهدی رضایی عظی، به ترتیب در مقام اول، دوم و سوم نشستند.

 

 

جعفری افزود: در این مسابقات در وزن ۹۰ کیلو گرم پوریا سایان فر موفق به کسب مقام دوم و آرش یوسفی موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: تیم شهرستان بهار با کسب پنج مدال طلا، شش مدال نقره و سه مدال برنز در  مسابقات چند جانبه استانی به میزبانی هیئت جودو تویسرکان، در سکوی قهرمانی ایستاد.

 

جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در پایان این قهرمانی را به جامعه ورزش ، ورزشکاران و خانواده محترمشان و همچنین مربیان زحمتکش و هیئت جودو شهرستان صمیمانه تبریک گفت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی