سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در سینمای استان و توجه ویژه به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، تکریم سینماگران پیشکسوت و فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

شناسه خبر: 13609

 

به گزارش نشاط شهر، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در سینمای استان و توجه ویژه به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، تکریم سینماگران پیشکسوت و فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

 

هادی فیض منش ادامه داد: جشن "مهر سینمای ایران" در همدان در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ مهرماه، مصادف با شب ولادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی(ص) در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار می‌شود و در این برنامه از فعالان و پیشکسوتان عرصه سینمایی استان تجلیل می شود.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور همه علاقه مندان و فعالان عرصه سینمایی استان در این جشن خبر داد و افزود: مهمان ویژه این برنامه "مهران احمدی" بازیگر پیشکسوت، فعال و کارگردان مطرح کشور است که بازی‌های درخشانی در سریال پایتخت و فیلم‌های سینمایی داشته و اهل همدان است.

 

همچنین به طور همزمان یکی از فیلم‌های مهران احمدی که به کارگردانی و بازیگری او انجام شده با گویش همدانی پخش و از وی نیز تجلیل می شود.

 

فیض منش اظهار داشت: در هفته "مهر سینمای ایران" نقد و بررسی فیلم در شهرستان های ملایر و تویسرکان پیش بینی شده و از فعالان عرصه سینما در مراسم های جداگانه تجلیل به‌عمل می آید.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اعلام شروع به کار "سفیران سینما" با همکاری انجمن سینمای جوان در این هفته خبر داد و افزود: سفیران سینما دانش آموزان علاقه مند به عرصه سینما هستند که با انجمن سینمای جوان مرتبط می شوند و در طول سال هم در این حوزه فعالیت دارند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر