سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ظهر امروز نشست خبری شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بهار با اصحاب رسانه برگزار شد.

شناسه خبر: 14567

 

به گزارش نشاط شهر، ابتدا رئیس شورای شهر بهار ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، گفت: در یک سال گذشته خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره در کنار شهرداری و شورای شهر بودند و اقدامات را برای مردم بازگو کرده اند.

 

سعید ماهری پیرو با بیان اینکه سیاست این دوره از شورای شهر کار، تلاش و توسعه همه جانبه شهر است؛ گفت: در سال گذشته، اقدامات ملموس به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار صورت گرفته و به حاشیه شهر توجه ویژه ای شده است که ایجاد رضایت شهروندان در مناطق کمتر توسعه یافته، گواه این ادعاست.

 

وی در ادامه گفت: رویکرد شورای شهر در دوره ششم تغییر کرد و توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و از جمله این اقدامات نصب المان های کتاب از مؤلفین بهاری در نوروز بود تا شهرهای دیگر، بهار را نه فقط با تولیدات کشاورزی و سیب زمینی، بلکه با شعرا و نویسندگانش بشناسند.

 

ماهری در رابطه با ارسال و پیگیری پیام های مردمی توسط خبرنگاران گفت: پیام های مربوط به شهرداری برای شخص شهردار و پیام های مربوط به شورای شهر برای بنده ارسال می‌شود و جوابیه ها متقابلا ارسال و اقدامات لازم انجام می‌شود و خبرنگاران همکاری های لازم در این زمینه را همواره با ما دارند و پلی میان ما و مردم هستند و این مشکلات را به ما منتقل و پاسخ مناسبی دریافت می‌کنند.

 

رئیس شورای شهر بهار ضمن تشکر از اقدامات شهردار بهار گفت: ایشان از زمانی که پا به بهار گذاشته، اقدامات زیربنایی و عمرانی مناسبی را انجام داده که قابل تقدیر است.

 

وی افزود: متاسفانه ما درگیر برخی مشکلات و مسائلی هستیم که میراث گذشته برای ما است که می توان به وضعیت جزیره شادی، پروژه ولایت، عدم پرداخت هزینه های بازگشایی انتهای خیابان رجایی و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد که انرژی و وقت ما را گرفته و هزینه ای به ما تحمیل کرده است.

 

 

سعید ماهری پیرو از بازگشایی معبر بهاران ۱۲ خبر داد و گفت: یکی از خواسته های به حق ساکنین این منطقه بازگشایی معبر بهاران ۱۲ بود که با اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر این مشکل نیز برطرف شد.

 

رییس شورای شهر بهار از افزایش بودجه شهرداری، پروژه‌های آسفالت ریزی، ایجاد مراکز تجاری برای اولین بار در بهار، بازگشت اسناد جزیره شادی به نام شهرداری، ادامه عملیات اجرایی پارک سه و نیم هکتاری و ایجاد چهار باغ در سال جاری سخن گفت.

 

وی سال جدید را سال به بار نشستن پروژه های شهرداری و شورای شهر خواند و گفت: خبرهای خوش بسیاری در راه است که امیدواریم رضایت نسبی شهروندان بهاری حاصل شود.

 

 

زهرا صادقی گلزار

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# شهرداری#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی