سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شورای فرهنگی شهرستان بهار با میزبانی سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار، سرهنگ هندی فرمانده سپاه انصارالحسین ناحیه شهرستان بهار، سرهنگ حیدری جو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار، شالبافیان معاونت امنیتی و سیاسی فرمانداری شهرستان بهار و حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه شهر مهاجران و بخشداران و شهرداران و روسای ادارات در نماز خانه سپاه برگزار گردید.

شناسه خبر: 14830

 

به گزارش نشاط شهر، شورای فرهنگی شهرستان بهار با میزبانی سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار، سرهنگ هندی فرمانده سپاه انصارالحسین ناحیه شهرستان بهار، سرهنگ حیدری جو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار، شالبافیان معاونت امنیتی و سیاسی فرمانداری شهرستان بهار و حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه شهر مهاجران و بخشداران و شهرداران و روسای ادارات در نماز خانه سپاه برگزار گردید.

 

 

نخست سرهنگ محمد مهدی هندی فرمانده سپاه انصارالحسین ناحیه شهرستان بهار در جمع مسئولین گفت: باتوجه به دولت سیزدهم و شعار سال که حضرت آقا تاکید کردند، متاسفانه شاهد تعطیلی کارخانه های تک و فعال شهرستان هستیم و کارآفرینان و نخبگانی که باتوجه به بعضی از مشکلات نمی‌توانند کار خود را شروع کنند. مثالی که میتوان به آن اشاره کرد کارخانه قند است که رو به تعطیلی میرود و باعث بیکاری جوانان میشود. بعضی از مسئولین فعال نیز جا به جا میشوند.

 

سپس حجت الاسلام والمسلمین مصباح تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها باید اول شناسایی شوند و سپس به دنبال حل مشکل شد و رایزنی کرد.

 

مصباح گفت: رسانه ها نقش مهمی دارند و‌ از طریق رسانه ها باید فراخوان داد که علت یاس و ناامیدی جوانانی که برای روزی حلال در کارخانه ها و کارگاه ها کار میکنند و آن کارخانه یا کارگاه تعطیل می‌شود علت چیست؟ چرا برخی از مسئولین جا به جا میشوند مشکل اصلی چیست؟ بعضی از جا به جایی و تغییر و تحول نیز به یکباره و بدون هماهنگی دارد انجام میشود.

 

وی افزود: روسا و مدیرانی که می آیند ترس و‌ دلهره دارند که مبادا بعد از چند روز من هم جایگاه خود را از دست بدهم تلاش برای حل مشکلات مردم نمی‌کنند. رضایت مردم در الویت نیست ،روسا و مدیرانی آمدند که تا مشکل روسای قبلی را بشناسند و تا دوندگی میکنند تغییر میکنند. مسئولانی هستند فعال و کار آمد و تلاش کردند تا بتوانند مشکلات را شناسایی و حل کنند تا می آیند کار کنند تغییر میکنند باید علت مشخص شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: رسانه ها باید در امر تولید که اول شناسایی مشکل و رفع آن است کمک کنند و هرچقدر تولید بیشتر باشد امید و نشاط نیز مثمر ثمر خواهد بود.

 

در پایان نیز شالبافیان ضمن تاکید به صحبت های حجت الاسلام والمسلمین مصباح، به  ساماندهی آرامستان و اخلاق مداری اشاره کرد که در جلسه آتی شورای فرهنگی به آن پرداخته شود.

 

همچنین فزونی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور مسئولین از سیزدهمین جشنواره رضوی رونمایی کرد.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد