سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان به ریاست دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و با حضور مهندس شفیعی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و اعضای این شورا برگزار شد.

شناسه خبر: 14870

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در این جلسه فرماندار شهرستان بهار از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار در آینده نزدیک خبر داد.

 

فرماندار شهرستان بهار از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار ظرف هفته آینده خبر داد.

 

 دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار درشورای تامین مسکن این شهرستان اظهار کرد: از اواسط سال گذشته در بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات لازم در شهرستان انجام و در روستاها سند به نام راه و شهرسازی برای تامین زمین انتقال پیدا کرد و کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج آن را تایید کردند. 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله تقسیم نامه هستیم که این تقسیم نامه ها مکتوب شود، افزود: با مکتوب شدن تقسیم نامهها به صورت گروه ساخت زمینهای مورد واگذار شده و در ۴.۵ طبقه ساخت و سازهای آن شروع میشود.

 

دکتر فیض اللهی با اشاره به اینکه امورات طرح نهضت ملی مسکن از سال گذشته در شهرستان آغاز شده و امسال این امر به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: در شهر بهار برای طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هکتار زمین تامین شده  که از این میزان ، ۳۵ هکتار به محدوده الحاق کردیم و ۱۷ هکتار آن تملک شده و ۷ هکتار در محدوده بوده است.

 

وی اضافه کرد: در شهر لالجین هم هفت هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و الحاق به محدوده شده که بعد از مکتوب کردن تقسیم نامه، واگذاری آن به متقاضیان نهایی انجام خواهد شد.

 

دکتر فیض اللهی تعداد تایید نهایی شدگان شهر بهار را از ۳۸۰۰ ثبت نام کننده ، تعداد ۳۳۰۰ نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: در شهر لالجین هم  ۴۲۰ نفر تایید نهایی شده اند ضمن اینکه در شهرهای صالح آباد و مهاجران هم متقاضیانی داشته ایم که حدود ۴۰ نفر تایید شده اند . 

 

وی اضافه کرد: در شهر صالح آباد زمین به صورت گروه ساخت واگذار کرده ایم و در حال حاضر مشغول به ساخت و ساز هستند. 

 

دکتر فیض اللهی افزود: با مکتوب شدن تقسیم نامه ها از هفته آینده کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی واحدهای گروه ساخت در شهرستان بهار آغاز می شود. 

 

وی یاد آور شد: علاوه بر طرح ملی مسکن، یک مجتمع ۱۲۰ واحدی مسکن مهر مربوط به دولت گذشته، اصلاحات آن انجام  و ساخت و ساز آن آغاز شده که در مرحله عملیات اجرایی احداث سقف طبقه دوم است.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است