سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

واحد صنایع تبدیلی شرکت سبزه شور الوند با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و دکتر بهراملو رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در شهرک صنایع غذایی بهار به بهره برداری رسید.

شناسه خبر: 14920

 

 به گزارش نشاط شهر، واحد صنایع تبدیلی شرکت سبزه شور الوند با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و دکتر بهراملو رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در شهرک صنایع غذایی بهار به بهره برداری رسید.

 

واحد صنایع تبدیلی شرکت سبزه شور الوند (تولید و بسته‌بندی ترشیجات و شوریجات) در شهرک صنایع غذایی بهار با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بانک توسعه تعاون و اشتغالزایی ۱۵ نفر افتتاح شد.

 

در ادامه بازدید از سه واحد تولیدی شهرک صنایع غذایی بهار با هدف حل موانع و مشکلات واحدها جهت رونق تولید در منطقه انجام شد که مسائل و مشکلاتی دراین بازدید‌ها از سوی مدیران واحد‌های تولیدی بیان شدند و از طریق کارشناسان حوزه های مربوطه به جد پیگیری و برای حل آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد