سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

یداله روحانی منش با بیان اینکه این سه جوان با همراهی چند نفر دیگر همه ساله اندوخته و پس انداز خود را صرف برگزاری جشن غدیر می کنند اضافه کرد: این جوانان امسال بخشی از این هزینه را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند و با صرف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سه زندانی را آزاد کردند که آنها به آغوش خانواده بازگشتند.

شناسه خبر: 14991

 

به گزارش نشاط شهر، یداله روحانی منش با بیان اینکه این سه جوان با همراهی چند نفر دیگر همه ساله اندوخته و پس انداز خود را صرف برگزاری جشن غدیر می کنند اضافه کرد: این جوانان امسال بخشی از این هزینه را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند و با صرف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سه زندانی را آزاد کردند که آنها به آغوش خانواده بازگشتند.

 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یکی از این زندانیان که متولد ۱۳۵۹ است سال گذشته به علت تصادف، بروز خسارت به خودروی مقابل و پایین بودن تعهدات بیمه، بدهکار و راهی زندان شده بود.

 

روحانی منش با بیان اینکه یکی از این افراد آزاد شده مربوط به یک زن ۵۳ ساله است توضیح داد: این زن دارای یک همسر معلول و فرزند مبتلا به سرطان است و فرزندش برای امرار معاش مشغول به فعالیتی شده که چک ضمانت از سوی مادر صادر می شود اما به علت ورشکستگی و ناتوانی در پرداخت بدهی، مادر به علت ضمانت فرزند از تیرماه سال گذشته زندانی شد.

 

وی گفت: سومین پرونده مربوط به فردی است که اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی کرده اما به علت ناتوانی در پرداخت و پاس کردن چک، از ۳۰ بهمن سال گذشته در زندان به سر می برد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی