سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مازیار بلالی مقدم در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: شهرستان بهار جایگاه استراتژیکی در صنعت برق استان دارد که می‌توان شهرستان بهار را صنعتی ترین شهرستان استان معرفی کرد چرا که ۳۰ درصد مصرف برق در این شهرستان است.

شناسه خبر: 15382

 

به گزارش نشاط شهر، مازیار بلالی مقدم رئیس اداره برق شهرستان بهار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: شهرستان بهار جایگاه استراتژیکی در صنعت برق استان دارد که می‌توان شهرستان بهار را صنعتی ترین شهرستان استان معرفی کرد چرا که ۳۰ درصد مصرف برق در این شهرستان است.

 

 بلالی به اقدامات صورت گرفته توسط اداره برق شهرستان اشاره کرد و گفت : تملک دارایی با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال  برای روستاهای ریکان، حیدره قاضی خان، اختاچی، وهنان و غیره،  ۴۵کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار شهری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث ۱۳کیلومتر خطوط برق برای تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتباری ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب اصلاح و بهینه سازی۲۶ دستگاه پست توزیع برق با اعتبار ۲۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال، نصب ۱۱۲۹ دستگاه چراغ led جدید در معابر شهری و روستایی با اعتباری ۲۰میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

 

وی با اشاره به جا به جایی و اصلاح ۳۸۷اصله پایه در معرض خطر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال گفت: تاکنون کنترل پذیری ۳۴۲دستگاه تابلو های کشاورزی و صنعتی با اعتباری ۳۰ میلیارد ریال ،مقاوم سازی ۷۰اصله پایه در برابر حوادث جوی با اعتباری ۷ میلیارد ۵۰۰میلیون ریال صورت گرفته است.

 

رئیس اداره برق به نصب و تعویض روشنایی معابر و تجهیز آن به چراغ‌های کم مصرف اشاره کرد و گفت: ۶۶ چراغ ۱۰۰ وات ال ای دی در بلوار کشاورز و ۳۱ چراغ در بلوار معلم و ۶۰ چراغ در بلوار آیت الله بهاری با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تعویض اصلاح و نصب شده است. 

 

بلالی مقدم افزود: یک کیلومتر شبکه خودنگهدار برق واقع در خیابان سی متری، از میدان شهرداری به سمت چهار راه فرهنگ با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث شده است. 

 

وی با توصیه به مشترکین جهت خودداری از استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات پیک بار گفت: برای تشویق مشتریانی که در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند الگوهای تشویقی به نام «با انرژی» از نیمه اردیبهشت تا پایان شهریور اجرا شده است که بر اساس این پویش مشترکین مشمول بسته‌های پاداش می‌شوند.

 

وی اظهار داشت: حدود ۴۰ درصد مصرف برق خانگی متعلق به وسایل سرمایشی است که مشترکان برای جلوگیری از قطع برق در مصرف برق صرفه جویی نمایند.

 

وی با تاکید بر عدم ایجاد خرابی در وسایل برقی با قطع برق گفت: قطع و وصل شدن برق باعث سوختگی و آسیب در تجهیزات  وسایل برقی خانگی نمی‌شود و تنها نوسانات برقی و بالا پایین شدن ولتاژ برق باعث سوختگی است.

 

وی ادامه داد: مشترکین در صورت ایجاد خسارت در وسایل خانگی برقی مورد را سایت bime.tavanir.org.ir ثبت کنند.

 

وی در خصوص کشت دوم برخی از کشاورزان منطقه گفت: کشت دوم کشاورزان توسط جهاد کشاورزی مدیریت می‌شود.

 

بلالی مقدم خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه صنعت برق افتتاح ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده است

 

در پایان این نشست با حضور اصحاب رسانه از محل یکی از پروژه های انجام شده در بالابردن کیفیت برق رسانی و برطرف شدن ضعف ولتاژ و قابلیت اطمینان بازدید شد. 

 

 هانیه عبدی

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است