سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهدی محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در گفتگو با نشاط شهر گفت: اراضي ملي در توسعه زيرساخت هاي اقتصادي و اجتماعي و معیشت جوامع نقش ويژه ای دارد و بايد از دخل و تصرف اشخاص در اين اراضی جلوگيری شود.

شناسه خبر: 15450

 

به گزارش نشاط شهر، مهدی محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار در گفتگو با نشاط شهر گفت: اراضي ملي در توسعه زيرساخت هاي اقتصادي و اجتماعي و معیشت جوامع نقش ويژه ای دارد و بايد از دخل و تصرف اشخاص در اين اراضی جلوگيری شود.

 

 

وی ادامه داد: در راستای حفاظت و جلوگیری از تعرض به اراضی ملی سال گذشته ۱۰۰۰ متر نوار سبز در ریکان سفلی و امسال ۵۰۰ متر کمربند حفاظتی در آقبلاغ لتگاه شهرستان بهار ایجاد شده است.

 

مهدی محمدی ادامه داد : اجرای کمربند حفاظتی با استفاده از روش‌های بنچ مارک، نوارسبز و ایجاد خاکریز در مکان‌های مشخص ایجاد میشود.

 

وی با اشاره به اعتبارات و نیروی انسانی محدود اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار  و وسعت بالای اراضی ملی در سطح شهرستان گفت: اعتبارات لازم برای اجرای کمربند حفاظتی در آقبلاغ لتگاه از کمک‌های جوامع محلی تامین شده است که یکی از اهالی با هزینه ۷۰ میلیون ریال و استفاده از بیل مکانیکی اقدام به ایجاد کمربند حفاظتی به طول ۵۰۰ متر کرده است.

 

وی ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد کمربند حفاظتی برای تفکیک اراضی ملی با سایر اراضی گفت: ایجاد این نوار برای جلوگیری از زمین خواری و دخل و تصرف سودجویان و تصرفات غیرقانونی برای حفاظت از اراضی ملی اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است