سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جدیدترین شماره نشاط شهر
گفتگو
گزارش
یادداشت
باتوجه به کمبود فضا و تجهیزات لازم جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، دانشگاه آزاد و پیام نور به کمک آموزش و پرورش بیایند

باتوجه به کمبود فضا و تجهیزات لازم جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، دانشگاه آزاد و پیام نور به کمک آموزش و پرورش بیایند (1403/1/30 17:41:05)

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار: در سال جاری در شهرستان بهار تعداد ۵۰ نفر از دانش آموزان ابتدایی، ۱۷۰ نفر از دانش آموز متوسطه اول و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم از تحصیل بازمانده اند.
افزایش بودجه بهار به ۱۴۰ میلیارد تومان/ در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام شد/ طرح تفصیلی شهر بهار ابلاغ شد / ساخت چهار باغ در حد فاصل میدان آزادگان تا میدان شهدا
شهردار بهار عنوان کرد:

افزایش بودجه بهار به ۱۴۰ میلیارد تومان/ در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام شد/ طرح تفصیلی شهر بهار ابلاغ شد / ساخت چهار باغ در حد فاصل میدان آزادگان تا میدان شهدا (1403/1/30 16:37:48)

روز گذشته نشست خبری شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بهار با اصحاب رسانه برگزار شد.
اولین اردوی آموزشی و گردشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش لالجین به مناطق گردشگردی استان کردستان و کرمانشاه(روستاهای پالنگان و هجیج و شهرهای روانسر و جوانرود) برگزار شد.

اولین اردوی آموزشی و گردشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش لالجین به مناطق گردشگردی استان کردستان و کرمانشاه(روستاهای پالنگان و هجیج و شهرهای روانسر و جوانرود) برگزار شد. (1403/1/30 13:01:08)

این اردوی دو روزه با هدف توجه به فرهنگ و بافت سنتی روستاها، هنر و صنایع روستایی و آداب و رسوم؛ برای برنامه ریزی اصولی و مناسب و آشنایی با مزیت ها و محدودیت های روستاها طی دو روز دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸فروردین ماه انجام شد.
اهمیت "رویدادسازی"‌ و جذب گردشگر در روستا

اهمیت "رویدادسازی"‌ و جذب گردشگر در روستا (1403/1/30 09:21:15)

گردشگری روستایی، نیازهای اولیه‌ای دارد که از آن‌ها به عنوان زیرساخت یاد می‌شود. این زیرساخت‌ها می‌توانند زیرساخت‌های گردشگری و یا زیرساخت‌های عمومی مورد نیاز در زمینه گردشگری در یک روستا باشند. از جمله این زیرساخت‌ها می‌توان به بالا بردن سطح بهداشت روستاها، بالا بردن سطح امنیت منطقه روستایی و وجود راه‌های ارتباطی مناسب را نام برد که در واقع خاصیت دوگانه داشته و برای افراد ساکن در روستاها و گردشگران مورد نیاز هستند.
جزئیات اطلاعات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت

جزئیات اطلاعات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت (1403/1/28 14:02:15)

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان خبر داد: خلاصه بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان جهت آگاهی شهروندان محترم همدانی با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان به آدرس www.data.hamedan.ir منتشر شد.
نشاط شهر در شبکه های اجتماعی
نشاط شهر
آرشیو روزنامه نشاط بهار
آخرین نظرات کاربران
آخرین نظر سنجی

به عملکرد مجموعه خبری نشاط شهر چه نمره ای می دهید؟

  • 20
  • بین 15 تا 19
  • بین 10 تا 14
  • زیر 10

نمایش نتیجه نظر سنجی

عکس
ویدیو
پیشخوان مطبوعات