کد خبر : 13352
تاریخ : 1402/2/20
گروه خبری : سیاسی

زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی (عج) با مساحت یک هزار متر مربع افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی (عج) در بهار با حضور فرماندار، امام جمعه بهار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین شهرستانی با اعتبار چهار میلیارد ریال افتتاح شد.

 

به گزارش نشاط شهر، زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی (عج) با حضور فرماندار، امام جمعه بهار،مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 

 

این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل و خیرین به بهره برداری رسید.

 

نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان از اعتبارت تخصیص داده شده برای پروژه ی شهید سلیمانی خبر داد و گفت :این طرح با  دو میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات آموزش و پرورش و مشارکت خیرین به بهره برداری رسید .

 

وی افزود :از تعداد ۶۰ سهمیه کل استان ۳ سهمیه جهت ساخت زمین چمن و یک سالن سرپوشیده ، در قالب طرح شهید سلیمانی به شهرستان بهار تعلق گرفته است .

 

 

دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در این افتتاحیه گفت: در سیاست گذاری های آموزش پرورش توجه ویژه ای به امر ورزش و سلامت جسمانی دانش آموزان شده است ،لذا در این راستا عمل به صفت بنیادین آموزش و پرورش در جهت ورزش و شاداب سازی محیط مناسب مدارس انجام گرفته است.

 

 

فیض الهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: با توجه فرماندار محترم شهرستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان به این امر، پیشرفت قابل توجه ای در زمینه ی ورزش مدارس داشتیم ،علاوه بر زمین چمن آموزشگاه امام مهدی(عج ) ،زمین چمن مدرسه آیت الله بهار و روستای رسول آباد و احداث سالن سرپوشیده ی آموزشگاه حجاب از جمله اقدامات ورزشی برای مدارس شهرستان است .

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص

  لینک
https://neshateshahr.ir/Press/ShowNews/13352