سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در آستانه نوروز، مردم از گرانی گلایه داشتند، سالی که با شیوع کرونا آغاز شد و مشکلات زیادی ایجاد کرد و آخرین روزهای خود را با تشکیل صف های طولانی برای خرید مرغ دولتی ماتدگار کرد و رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این دوران به طور کل به فراموشی سپرده شده و مردم بیشتر نگران سبد غذایی خود بودند تا ویروس کرونا؛ ویروس ناشناخته ای که در سال ۹۹ باعث مرگ و میر عزیزان شد.

شناسه خبر: 10844

به گزارش نشاط شهر در صف های طولانی مرغ در آخرین دقایق سال ۹۹ وقتی از شهروندان سوال می کردیم با ابراز ناراحتی از این وضعیت می گفتند مجبوریم از صبح تا ظهر در این صف ها منتظر باشیم تا شاید بتوانیم با خرید یک الی دو مرغ کمبود پروتئینی سبد غذایی خود را تامین کنیم.

شهروند دیگری گفت از روستای اطراف آمده ام و ساعت ها منتظر خرید یک مرغ برای اهل و عیال هستم و با توجه به این وضعیتی که پیش می رود نگران آینده هستم و زیر لب زمزمه می کند خدا هیچ پدری را شرمنده زن و بچه نکند.

فرد دیگری هم در میان جمع گفت: اگر کرونا بگیریم و بمیریم زندگی راحت تری خواهیم داشت، آخه این چه وضعیتی است که مسئولین برای مردم درست کرده اند؟ اگر اعتراض هم می کنیم فورا مسئولین پشت تریبون ها حاضر می شوند و می گویند درگیر تحریم هستیم؛ آیا در عرضه مرغ، تخم مرغ، روغن، برنج، افزایش کرایه تاکسی ها و..... هم در تحریم هستیم؟ نه جانم اینطور نیست ما مسئول دلسوز، مدیر کارآمد نداریم وگرنه چنین صف هایی و سبدهای خالی مردم هیچ ربطی به تحریم ها ندارد.

با توجه به گلایه های مردم از وضعیت موجود؛ باید دنبال راهکار بهتری بود وگرنه ادامه چنین روندی بسیار نگران کننده است و در آینده عواقب خوبی نخواهد داشت.

سوال اینجاست بودجه های کلان کشوری کجا صرف می شود؟ که در همه جا (سیل، زلزله، آتش سوزی، کمک به همنوعان، دستگیری از نیازمندان و.....) همیشه مردم خوب ما در صحنه هستند، پس جایگاه دولت کجاست؟ وظیفه اش در قبال مردم چیست؟ که در حوادث نیز به دنبال خیرین راه می افتند و از آنان کمک می خواهند؟ مالیات هایی که جمع آوری می شود کجا صرف می شود؟ پول محصولات صادراتی(سیب زمینی، صنایع دستی، نفت، و....) کجاهزینه می شود که مردم ما سالیان سال با سیلی صورت خود را سرخ کرده و گذران زندگی می کنند و حق اعتراض ندارند.

چرا که برخی از افراد مخالف نظام نیز از این فرصت استفاده کرده و برای براندازی این نظام و حکومت دست به تخریب ایستگاه های اتوبوس، عابر بانک، آتش سوزی سطح زباله و.... می زنند و با ارسال آن به شبکه های معاند می خواهند بگویند که مردم از این نظام خسته شده اند.

در حالی که واقعیت این نیست و مردم فهیم کشور ایران همچنان پای آرمان های امام خمینی (ره) و این انقلاب و نظام هستند و اجازه نخواهند داد چنین افراد سود جو و وطن فروش به اهداف شوم خود دست یابند.

پس از مسئولین خواهشمندیم برای رفاه حال مردم عزیز، قدمی بردارند و در رفاه حال آنان بکوشند و اجازه ندهند وضعیت از این بدتر شود.


فردوس نبی پور

انتهای پیام/


برچسب ها:
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو