سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/1/31 15:06:22
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهار:

سهمیه سوخت تراکتورداران را امسال 200 لیتر افزایش دادیم

چندی پیش شاهد تجمع تعدادی از تراکتورداران بهاری در اعتراض به کم بودن سهمیه سوخت بودیم، به این سبب گفتگویی با مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهار داشتیم تا از تمهیدات جهاد کشاورزی در حل مشکلات تراکتورداران مطلع شویم.

شناسه خبر: 10896

گروه - مرضیه کریمی رادپور : عبدالرضا اکبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار در توضیح این مطلب به خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: امسال بنا به تصمیم استانی برای تراکتورهای سبک 150 لیتر و برای تراکتورهای سنگین 200 لیتر سهمیه سوخت افزوده شده است که این تصمیم به ویژه در شهرستان های شمالی که میزان کشتشان بیشتر از دیگر نقاط استان است اتخاذ شده است.

اکبری ادامه داد: به تراکتوردارانی که به عنوان شرکت مکانیزاسیون فعالیت دارند و به عنوان راننده حرفه ای کار می کنند علاوه بر این سوخت سوخت مازاد نیز کمک خواهیم کرد.

وی به تجمع تراکتورداران در این خصوص اشاره کرد و گفت: گاهی عدم اطلاع تراکتورداران ممکن است سبب اعتراض آنها شود که در این مورد با چند تن از این افراد گفتگو داشتیم که متوجه شدیم بعضی از این افراد تراکتورشان خارج از استان بوده و لذا طبق قانون نمی توان به آنها سوخت داد.

اکبری جابجایی سوخت بین شهرستان ها و استان ها را ممنوع دانست و  افزود: بعضی تراکتورداران هستند که سه ماه در این شهرستان و سه ماه در شهرستانها یا استانهای دیگر کار می کنند، ما طبق قانون مجاز به تحویل سوخت به تراکتور خارج از استان نیستیم اما برای حل این موارد ما به این تراکتورداران معرفی نامه می دهیم و آنها را به استان دیگر معرفی می کنیم که سه ماه دیگر را از همان استان سوختشان را دریافت کنند و به مشکل برنخورند.

 


برچسب ها: تراکتور#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی