سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تعطیلی گروه های شغلی در شهرستان بهار تمدید شد

شناسه خبر: 10904

به گزارش نشاط شهر، محمود همایونی، رییس اتاق اصناف شهرستان بهار از تمدید تعطیلی همه گروه های شغلی به جز گروه های یک، تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار خبر داد.

همایونی عنوان داشت:با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در استان تعطیلی گروه های شغلی تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار تمدید شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان بهار با اشاره به اینکه در طی دو هفته گذشته واحدبازرسی وپلمپ اتاق اصناف از تمامی واحدهای صنفی شهرستان بهار بازدید بعمل آوردند گفت: با توجه به محدودیتهای مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظارت بر گروه شغلی ۱ و عدم فعالیت گروههای شغلی ۲،۳،۴ در سطح شهرستان اعمال شد‌ که در این سرکشی ها تعداد ۹۳۹ فقره بازرسی ونظارت ثبت گردید.

وی تصریح داشت: در این بازرسی ها ۲۴۰ مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی و پلمپ و تعطیلی ۲۵واحدصنفی متخلف در نتیجه شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی ثبت شد.

همایونی همچنین تصریح داشت: در طرح هوشمند مدیریت کنترل بیماری کرونا برای ۲۵ واحدصنفی پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و مطابق مقررات به تعزیرات حکومتی شهرستان بهار معرفی گردیدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار، از همکاری اداره صنعت و معدن ، اداره اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت با واحد بازرسی و پلمپ اتاق اصناف شهرستان بهار، تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام /


برچسب ها: صنعت_و_معدن#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی