سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/9 07:48:33
شهردار لالجین :

حمایت از ورزش در دستور کار شهرداری لالجین است

مدیران ستادی و شهرستانی و بخش لاجین اداره ورزش و جوانان به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش لالجین با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کردند.

شناسه خبر: 10937

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، مدیران ستادی و شهرستانی و بخش لاجین اداره ورزش و جوانان به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش لالجین با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که حقیقی مدیر حراست؛ سوریان رئیس اداره حقوقی؛ مهندس رنجبردار مدیر دفتر فنی اداره کل و صفی زاده رئیس اداره شهرستان و جعفری مسئول بخش لالجین حضور داشتند در خصوص مباحثی از جمله حمایت از ورزش همگانی و حرفه ای و گسترش مکان های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش های شهردار لالجین گفت: ورزش نقش مهمی در شادابی و نشاط جامعه دارد و نیاز است که مدیران شهری توجه ویژه به این حوزه داشته باشند.

در ادامه جعفری مسئول بخش لالجین گزارشی از روند ورزش این بخش ارائه کرد.

شهردار لالجین در این مراسم گفت : مجموعه مدیریت شهری لالجین در راستای توسعه ورزش همگانی قدم برمی دارد و فعالیت های گسترده ای را در نقاط مختلف شهری برنامه‌ریزی کرده و انجام می‌دهد.

 وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ابن مجموعه توانسته در راستای ارایه خدمات به شهروندان اقدامات و پروژه های خوبی را اجرایی کند و سعی خواهیم کرد حمایت بیشتری از حوزه ورزش داشته باشیم.

در پایان این نشست پیشکسوتان خواستار توجه ویژه شهردار به حوزه ورزش و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی در مکان های ورزشی شدند.

انتهای پیام/ 

 


برچسب ها: ورزش_و_جوانان#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی