سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/9 07:57:53
رئیس هیات ورزش های روستایی و بومی و محلی بهار خبر داد :

هر روستا یک خانه ورزش روستایی با اجرای هر روستایی یک واقف ورزشی

مرجان عاکفی گفت: در ۳ سال گذشته ۱۰ خانه ورزش روستایی درشهرستان بهار افتتاح شده که این تعداد در مقیاس جمعیت شهرستان ناکافی است و باید برای داشتن جامعه سالم روستایی، وسایل تجهیزات و امکانات ورزشی را در روستاها فراهم نمود که این امر با طرح هر روستایی یک واقف ورزشی شکل خواهد گرفت.

شناسه خبر: 10938

به گزارش نشاط شهر رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بهار در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: آخرین خانه ورزش روستایی شهرستان اسفند ۱۳۹۹ در روستای دهنجرد و با حضور رئیس جدید فدراسیون ورزش روستایی افتتاح شد. و ۲ خانه ورزش دیگر مراحل بازدید و تایید جهت تجهیز خود را طی می کنند. 

عاکفی افزود: با توجه به امکانات محدود این هیئت ورزشی و بالا بودن تعداد روستاها پیشنهاد وقف وسایل ورزشی توسط هر روستایی و به خصوص خانواده های متوفی را مطرح کرده ایم و از همه شهرستانی ها دعوت می کنیم با وقف و اهدا وسایل مورد نیاز در امر تجهیز خانه ورزش این هیئت را یاری نمایند. 

 

وی تصریح کرد: در این طرح ضمن اینکه اجر اخروی در انتظار واقف است، با نظر واقف نام وی در خانه ورزش تجهیز شده نصب خواهد شد.

عاکفی در پایان گفت: امیدواریم با کمک خیرین و واقفان عزیز در سال جدید عملکرد بهتری داشته باشیم و امسال و سال های آینده با افتخار شاهد افتتاح و بهره برداری چندین خانه ورزش در کلیه روستاهای شهرستان بهار باشیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: بازی_بومی_محلی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی