سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با ۹ اردیبهشت روز شوراها، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار و هیئت همراه با اعضای شورای شهر بهار دیدار داشتند.

شناسه خبر: 10941

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار بمناسبت روز شوراها با اعضای شورای شهر بهار دیدار داشت.

همزمان با ۹ اردیبهشت روز شوراها، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار و هیئت همراه با اعضای شورای شهر بهار دیدار داشتند.

حبیب شهنوازیان در این مراسم از خدمات و فعالیت های فرهنگی شورا در سطح شهر  و همکاری با نهاد فرهنگی نهایت تقدیر و تشکر را داشتند.

شهنوازیان در این دیدار به اقدامات شایسته شورا همچون؛ انتقال و نامگذاری معابر شهر به نام فرهنگیان، ایجاد قطعه  هنرمندان و تشکیل شورای فرهنگی شهرداری اشاره داشت.

وی ساخت قطعه هنرمندان در شهرستان را یکی از اقدامات خوب شورا برای آیندگان بیان داشت که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فرهنگی خواهد بود.

شهنوازیان نیز عنوان داشت: تشکیل شورای فرهنگی شهرستان حرکتی  خلاقانه ای دانست که با  نقش آفرینی فعالان فرهنگی_هنری، نه در سطح شهر بلکه در سطح استان نمونه بوده است و امیدواریم گامی اثر گذار در حوزه فرهنگ برداشته شده باشد.

وی در پایان نیز برای همه خدمتگزاران  آرزوی توفیق و سربلندی داشته و از برگزاری پرشور انتخابات پیش رو شورای شهر و همکاری آتی این نهاد در فعالیت های خلاقانه شهرستان در حوزه فرهنگی را خواستار شد و هدیه ای به رسم یادبود به جمع شورا تقدیم کرد.

همچنین رئیس شوارای شهر از حسن توجه اداره فرهنگ و ارشاد به بزرگداشت روز شورا نهایت تشکر را داشت و به همکاری خوب شهرداری و شورای شهر با مجموعه فرهنگی و در راس آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشاره داشت.

فیض اللهی نیز با اشاره به پیشبرد اهداف فرهنگی توسط شورا تصریح داشت عمده فعالیت این نهاد در قبال منتخب مردم در حوزه فرهنگی، اجتماعی نسبت به بررسی کمبودها و خواسته ها و مطالبات به صورت جدی پیگیری میشود‌ و خاطر نشان داشت اعضای شورای شهر  در زمینه فرهنگی از گذشته تا به امروزجهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرهنگیان و هنرمندان حمایت های لازم را داشته  و در آینده نیز شاهد این همکاری هستیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: شورای_شهر#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر