سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/14 12:23:02
یادداشت ایمان حاجی ئی مدیر سابق آبفای شهرستان بهار :

مشکلات عدیده روستاها، میراث شرکت آبفای روستایی بود که تا حدودی آنها را مرتفع کردیم

ایمان حاجی ئی که به تازگی از سمت مدیریت آبفای شهرستان بهار تودیع شده طی یادداشتی از مردم بهار به خاطر صبوری هایشان تشکر و دخالت های غیر منطقی و غیر فنی و همچنین تهدید برخی مسئولین را باعث ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مردم طی این مدت دانست.

شناسه خبر: 10972

به گزارش نشاط شهر، ایمان حاجی ئی که مدت یک سال بود در سمت مدیریت آبفای شهرستان خدمت می کرد، روز گذشته طی مراسمی تودیع و  خسرو ترکمانیان به جای او معرفی شد.

ایمان حاجی ئی طی یادداشتی از مردم بهار به خاطر صبوری هایشان تشکر و دخالت های غیر منطقی و غیر فنی و همچنین تهدید برخی مسئولین را باعث ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مردم طی این مدت دانست.

در این یادداشت آمده است:

مردم عزیز و شریف شهرستان بهار

ضمن عرض سلام و ادب و همچنین تسلیت و گرامیداشت ایام شبهای قدر و شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بر خود واجب میدانم تا از تک تک شما عزیزان به جهت مساعدت ها و شکیبایی ، همکاری در اجرای طرح هاو صبر و تحمل در زمان بروز حوادث و نارسایی های آب و خدمات آن کمال سپاس و قدردانی را داشته باشم.

اینک توفیق خدمت به مردم عزیز  در جایگاهی دیگر نصیب بنده شده است و همانا که خدمت به مردم محروم روستاها از بزرگترین موهبت هایی است که خداوند متعال بر این بنده اش اعطا فرموده است.

مدت یکسال بنده  در جایگاه خدمتگزار شما عزیزان در امور آبفای شهرستان حضور داشتم،در این مدت که به جرات میگویم یکی از بهترین دوره های خدمتی و مدیریتی بنده بوده است دلیل آن هم همدلی و همکاری شما مردم عزیز شهرستان بود که در سخت ترین شرایط و لحظات بنده و همکارانم را یاری نمودید.

در بعضی موارد دخالت های غیر منطقی و غیر فنی و همچنین تهدید برخی مسئولین وقفه های کوتاهی در کارها ایجاد مینمود که با دعای خیر شما مردم عزیز در تمام موارد این کارشکنی ها و تهدیدات ناکام ماند که مصداق آیه شریفه ( ومکرو و مکرالله خیرالماکرین) به خوبی برای همگان آشکار شد. 

مشکلات عدیده ای که در سطح روستاها بعنوان میراث شرکت آبفای روستایی بر پیکره شرکت آبفا وارد گردید و به لطف خدا و همت و تلاش کارکنان زحمتکش آبفای بهار مرتفع گردید. مشکلاتی ازقبیل قطعی طولانی مدت آب ، فرسودگی و نشت شبکه های آب و... 

تمام مشکلات و کمبود ها را علی رغم فشارها و حواشی بوجود آمده به عشق خدمت رسانی به مردم تحمل کردیم و لحظه ای از انجام وظیفه غفلت ننمودیم باشد که موجب رضایت حق تعالی و مردم که ولی نعمت ما هستند بوده باشد.

اینک بنا به اقتضای زمان و شرایط پیش آمده سعادت خدمت و همراهی شما عزیزان برای اینجانب میسور نیست لیکن با تمام توان در جهت خدمت به مردم مهربان بویژه مردم باصفا و زحمتکش روستاهای استان تلاش خواهم نمود.

لذا از همه شما برادران و خواهران مومن و انقلابی شهرستان بهار طلب حلالیت مینمایم.

همچنین برخود لازم میدانم از حمایت ها و مساعدت های فرماندار محترم و محبوب حاج آقای قنبری و معاونین محترم ایشان و بخشداران محترم،شهرداران محترم شهرهای بهار ،لالجین،صالح آباد و مهاجران  و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران عزیز که در این راه برادرانه یاری نموده اند کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم. 

انشالله که در این روز ها و شب های عزیز و با ارزش بنده را از دعای خیرتان بهره مند نمایید.

برادر و خادم کوچک شما ایمان حاجی ئی

انتهای پیام/


برچسب ها: مدیر_آبفا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون