سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شهردار لالجین از راه‌انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده خبر داد و گفت: نیروهای دبیرخانه معرفی و دبیرخانه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

شناسه خبر: 11020

به گزارش نشاط شهر، حمید محبی‌مجید در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: ساختمان و تجهیزات دبیرخانه تکمیل است و شهرداری لالجین نماسازی آن را همزمان با فعالیت این مرکز انجام خواهد داد.

وی درباره دستاوردهای افتتاح دبیرخانه در لالجین مطرح کرد: هر دستورالعملی که در شهرهای جهانی انجام می‌شود از طریق دبیرخانه است؛ به عنوان مثال پیگیری راه‌اندازی سایت سفال، موزه سفال، بازاریابی محصولات سفال، بازاریابی شهرهای جهانی و ... می‌تواند از طریق جلسات دبیرخانه بررسی و با سرعت عمل بیشتری پیگیری شود.

دبیر دبیرخانه شهر جهانی سفال بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در لالجین وجود دارد نبود دبیرخانه شهر جهانی و عدم تصمیمات منسجم است که با ایجاد این مرکز و انسجام تصمیمات روند حل مشکلات تسریع می‌یابد.

محبی‌مجید درباره تأخیر در راه‌اندازی دبیرخانه در شهر لالجین یادآور شد: ساختمان دبیرخانه و تجهیزات آن مهمترین مانع افتتاح این مرکز بود و اگرچه فعلاً نمای آن کامل نشده است اما دبیرخانه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، سال ۹۵ بود که وعده راه‌اندازی دبیرخانه شهر جهانی سفال به هنرمندان و فعالان حوزه سفال و سرامیک لالجین داده شد اما از وعده تا عمل پنج سال طول کشید، افتتاح این دبیرخانه به طور قطع افق‌های روشنی پیش روی صنعتگران لالجینی باز خواهد کرد و موجب نزدیک‌تر شدن این شهر با شهرهای جهانی می‌شود.

انتهای پیام /


برچسب ها: دبیرخانه#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر
Error
Whoops, looks like something went wrong.