سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/23 08:59:43
حجت الاسلام دارابی :

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تثبیت نظام می شود

نشست انتخاباتی با موضوع حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه با حضور حجت الاسلام دارابی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بصورت آنلاین در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری "س"شهرستان بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 11026

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری حوزه؛ در این نشست حجت الاسلام دارابی طی سخنانی تصریح کرد : حضور مردم در انتخابات به منزله تزریق خون تازه در کالبد نظام است که دشمنان اسلام را مایوس می کند چون دشمنان اسلام خواهان پشت کردن مردم به نظام اسلامی و انقلاب هستند.

ایشان حضور مردم در انتخابات را تکلیف الهی برشمرده و اظهار داشت طبق فرمایش امام (ره) حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است .چرا که اگر نظام نباشد ولایت ، مکتب اهل بیت و امام معنایی ندارد.

وی یکی از شاخص های نظام اسلامی را مردمی بودن آن بیان داشتند و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تثبیت نظام می شود. اما امروز برخی از مسئولین می خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند . وظیفه طلاب تشویق و ترغیب مردم به حضور هوشمند و آگاهانه در انتخابات است.

وی ابراز کرد : شرکت در انتخابات باید با بصیرت صورت بگیرد و طبق سفارش امام (ره) نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد. تجربه نشان داده که بصیرت ما در انتخابات کم است و عده ای را که خط امام و رهبری و اسلام و انقلاب را تحریف می کنند بدون تحقیق از سابقه اجرایی و مدیریتی و اطلاع از اطرافیان او انتخاب می کنیم.بنابراین افرادی که با شعارهایی که توان و ظرفیت عمل کردن به آن را ندارند انتخاب می شوند که این موضوع باعث می شود مردم از نظام مایوس شوند.

وی در ادامه نکاتی را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشتند که عبارت است از : آگاه سازی مردم؛مردم بدانند که انتخابات یک تکلیف الهی است و هرکس در انتخاب خود مسئول است.

الگوهای شناخت کاندیداها را بر اساس شاخص رهبری برای مردم تبیین کنیم.

اعتماد سازی مردم به نظام و اسلام و رهبری و قانون اساسی که متاسفانه برخی از مدیران دانسته یا ندانسته سعی در بی اعتماد کردن مردم دارند.

انتخاب فردی که ویژگی های تراز انقلاب را دارد نه اینکه کسانی را که بدنبال افتخارات غرب هستند.

کسی که انتخاب می شود نباید به شعور مردم اهانت کند ، نباید مردم را فریب دهد و بنا به توانش قول دهد.

ایشان در پایان افزود : کسانی را که با نظام قهر کردند را پای صندوق بیاوریم. روشنگری کنیم تا مردم هوشمندانه انتخاب کنند. در گام دوم انقلاب حضور فعالی داشته باشیم .

انتهای پیام/


برچسب ها: مکتب_اهل_بیت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون