سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست انتخاباتی مشق حضور با حضور حجت الاسلام محمودی، مسئول محترم تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار بصورت آنلاین در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 11031

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری حوزه، در این نشست حجت الاسلام محمودی طی سخنانی تصریح کرد: آنچه که در انتخابات مهم است تشخیص فرد اصلح بر اساس ملاک و معیار حق است. حق و باطل با تیپ و شخصیت شناخته نمی شود اگر بتوانیم حق را بشناسیم اهلش نیز شناخته می شود و هرگاه بتوانیم باطل را بشناسیم اهلش شناخته خواهد شد.


ایشان در ادامه اظهار داشت: برای شناخت فرد اصلح بایستی ببینیم فرد مورد نظر در چه مسیری است، اطرافیانش چه کسانی هستند. تفکر فرد چیست و پیشینه اجرایی او را مورد بررسی قرار دهیم . برخی ها متاسفانه در بحث انتخابات علیرغم حضور در صحنه، تحقیقات لازم را بعمل نمی آورند .


ایشان شناخت لازم در بحث انتخابات را امری ضروری برشمرده و افزود: سعی کنیم هم بصیرت پیدا کنیم و هم دیگران را بصیر کنیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد امید آفرینی کنیم.


وی ابراز داشت: سخنان مقام معظم رهبری در همه مسائل فصل الخطاب باشد و در همه زمینه ها از ایشان اطاعت کنیم چرا که هیچ شخصی با تقواتر، حکیم تر و سیاست مدارتر از معظم له وجود ندارد.


ایشان پیشینه تقابل بین جبهه حق و باطل را از آغاز تاریخ بشریت دانسته و خاطر نشان ساخت : این مسئله نباید موجب یاس و دلسردی مردم شود. تلاش بی وقفه در مسیر احیای ارزش ها و تبیین روشنگری در امر انتخابات پر شور و آگاهانه اگر چه اهل حق از نظر تعداد و امکانات بر خلاف جبهه مقابل کم و اندک باشد به یاری خدا پیروز خواهد شد.


وی در پایان به سوالات و شبهات مخاطبین پاسخ داده و اضافه کرد: در راه انقلاب بخاطر رضای خدا کار کنیم و در این مسیر محکم و ثابت قدم باشیم و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و ملاک های ایشان را مد نظر داشته باشیم و شتابزده عمل نکنیم تا بتوانیم با موفقیت از این امر خطیر عبور کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بصیرت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو