سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با نزدیک شدن به روز ۲۸ خرداد ماه تحرکات انتخاباتی در شهرها در حال قوت گرفتن است، شهرستان بهار نیز با پیش رو داشتن سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، مجلس و شورا به گونه ای دیگر قدم در این عرصه گذاشته است.

شناسه خبر: 11032


به گزارش نشاط شهر اخبار و جریانات متعدد در انتخابات این روزها با اعلام نتایج رد صلاحیت کاندیداهای مجلس قوت گرفته اند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم

(ریاست جمهوری) با شروع نام نویسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخی تحرکات در گروه ها و کانالهای خبری بیشتر شده و عملا شاهد این هستیم که ستاد های انتخاباتی منتسب به برخی جریانات وارد مذاکره با گروه ها و فعالین مجازی شهرستان شده اند تا از هم اکنون فضای مجازی شهرستان را در دست خود بگیرند.


عکس یادگاری فرماندار بهار در کنار یکی از کاندیداهای انتخاباتی مجلس در هنگام ثبت نام، باعث ایجاد نقل قول ها و گمانه زنی هایی از این کاندید شده و حرف و حدیث بسیاری را پیش آورده است.

(مجلس) با رد صلاحیت برخی از کاندیداهای مطرح دو شهرستان فضای انتخاباتی تغییر یافته و تحلیل های انتخاباتی به گونه ای دیگر رقم خورده است و رقابت کاندیداهای بهاری بالا گرفته است.


دیده می شود که برخی از مسئولین شهرستان با به کار بردن عبارت "در انتخاب مردم بومی و غیر بومی نباید مطرح باشد" به طور غیر مستقیم وارد جریان انتخابات شده و قصد دارند در انتخابات مداخله کنند.

ورود غیر مستقیم و نامحسوس برخی از دستگاه های دولتی و امنیتی خارج از شهرستان به جریان انتخابات میان دوره باعث حساسیت مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ شده است.

(شورای شهر) در انتخابات شورای شهر بهار تحرکاتی از تشکیل ائتلاف های گوناگون در شهر دیده می شود و افراد در جلسات خصوصی در پی انتخاب مهره های متناسب خود برای تشکیل ائتلافی رای آور و منطقی در این جریان هستند و تاکنون سه الی چهار جریان برای ائتلاف و تشکیل لیست متحد اقدام کرده اند و به نظر می رسد که تکمیل این لیست ها تا هفته پایانی انتخابات نیز ادامه یاید.

(شورای شهر)به تازگی شاهد این هستیم که گروه هایی با نام جوانان با هدف هدایت انتخابات مجلس در شهر بهار شکل گرفته تا با به دست آوردن مقبولیت مردمی از طریق کاندیداهای شورای شهر بهار بتوانند در انتخابات مجلس افکار عمومی را هدایت کنند.

(رسانه ها) رسانه ها، برخی کانالهای خبری و گروه های مجازی در حرکتی هماهنگ اقدام به تشکیل کمیته تبلیغات فضای مجازی کرده اند تا هر گونه تبلیغات یک دست در این فضا با هدایت یکی از اعضا و به صورت متمرکز در شهرهای شهرستان اعم از بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران صورت گیرد.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو