سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با فوت ۷ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان این استان از ابتدای شیوع این ویروس به ۲ هزار و ۱۲۶ نفر تا کنون رسید.

شناسه خبر: 11076

به گزارش نشاط شهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکترمحمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره ابتلای  ۲۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹  افزود:در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۶۱۴ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و۹۲۱ نفر رسید.

او اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۸ مورد بود که ۸۱ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۵۰، بهار ۹۲۴، تویسرکان ۹۷۸، رزن ۷۳۱، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۴ و کبودراهنگ ۹۸۴ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۹۲ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۳۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

در حال حاضر، تمامی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث