سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/1 13:24:39

کوهنوردی عشق ورزیدن به طبیعت است

رئیس هیئت کوهنوردی بهار از مشارکت بین اعضای هیئت کوهنوردی و جمعیت هلال احمر شهرستان بهار خبر داد.

شناسه خبر: 11083

به گزارش نشاط شهر، صبح روز جمعه ۴۰ نفر از اعضای هیئت کوهنوردی و نجاتگران جمعیت هلال احمر به سمت روستای سیلوار حرکت کردند. روستای سیلوار یکی از روستاهای دره مرادبیگ می باشد این روستا با برخورداری از طبیعت بی نظیر و خیره کننده از جمله مقاصد گردشگری و دیدنی های استان همدان به شمار می آید.


رئیس هیئت کوهنوردی گفت : در سال جاری این اولین برنامه ای بود که با حضور کوهنوردان و نجاتگران جمعیت هلال احمر به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛ و خاطرنشان کرد : در آینده ای نزدیک این همکاری و تعاون بین این دو ارگان بیشتر خواهد شد و در تلاشیم با جذب و سازماندهی اعضا و تربیت کوهنوردان حرفه ای و با تجربه تیم امداد و نجات کوهستان را زیر نظر جمعیت هلال احمر شهرستان بهار راه اندازی کنیم تا در حوادث احتمالی در کوهستان از توان و دانش این تیم حرفه ای استفاده کنیم.

امیر شاهبداغی کوهنوردی را یک برنامه نشاط آور و شادی بخش دانست و عنوان کرد : کوهنوردی عشق ورزیدن به طبیعت است و عشق به طبیعت ورزش ما نیست باور ماست و کوهنوردی یک روش زندگی است.

شاهبداغی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش های امداد و کمک های اولیه تاکید کرد امروزه فراگیری مباحث امداد و نجات یکی از اساسی ترین نیازهای یک فرد می باشد و هر فردی موظف است این آموزش ها را قبل از وقوع حوادث فرا گیرد تا در هنگام حوادث بتواند جان خود یا دیگری را نجات دهد. و ادامه داد : ما از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار شاهرخ فخیمی سپاسگزاریم که این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا کوهنوردان ما در کلاس های امداد و کمک های اولیه شرکت کنند و امیدوارم این همکاری و تعاون ادامه دار باشد تا در کنار مربیان امداد و نجات کوهنوردان قابل ای را تربیت و تحویل شهرستان بدهیم

فردوس نبی پور

انتهای پیام /


برچسب ها: روستای_سیلوار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی