سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/10 10:56:54
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی درس بزرگی به دنیا داد

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی درس بزرگی به دنیا داد و امروز نیز به برکت همان ایستادگی دشمن نمی‌تواند جنگ نظامی با ایران اسلامی داشته باشد.

شناسه خبر: 11141

به گزارش نشاط شهر به نقل از  خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد که با حضور مسئولان ادارات شهرستان، خانواده شهدا و بسیجیان در سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر مسئله مهمی است که با ایستادگی ملت قهرمان به وقوع پیوست.

وی عنوان کرد: این پیروزی عظیم نشان از وعده حق است که اگر ملت مسلمان در راه حق ثابت قدم باشند، به خواست خدا باطل نابود خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امروز ما با توسل به شهدا، ایستادگی در عرصه‌های حق علیه باطل را سرلوحه امور قرار خواهیم داد و وعده حق برای تشکیل تمدن واحد اسلامی و ظهور حجت نزدیک است.

وی تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی درس بزرگی به دنیا داد و امروز نیز به برکت همان ایستادگی دشمن نمی‌تواند جنگ نظامی با ایران اسلامی داشته باشد.

احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار نیز به ایثار و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از یادگارهای به جا مانده از جنگ تحمیلی سالروز حماسه فتح خرمشهر است، که باید با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: رزمندگان#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی