سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری استان همدان اظهار کرد: در تداوم برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان همدان سومین جلسه ستاد مذکور در محل دادگستری استان همدان سومین جلسه ستاد مذکور در محل دادگستری استان همدان و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

شناسه خبر: 11150

به گزارش نشاط شهر حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری استان همدان رصد و کنترل فضای مجازی، برگزاری جلسات ستادهای شهرستانی، تداوم برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی عوامل اجرائی، آموزش عمومی شهروندان شامل رای‌دهندگان و انتخاب شوندگان را از مهمترین مصوبات این جلسه اعلام کرد.

وی در تکمیل این خبر افزود: ارسال کاربرگ‌های هفتگی گزارش تشکیل مستمر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی از تمامی حوزه‌های قضائی به ستاد مرکزی در قوه را یکی از اقدامات دبیرخانه ستاد استانی برشمرده و بیان کرد: بابرنامه ریزی جامع صورت گرفته توسط تمامی اعضای حقوقی ستاد استانی شاهد کمترین جرائم و تخلفات انتخاباتی به نسبت سایر ادوار گذشته در استان بوده‌ایم. 

مدیر پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: در ایام باقیمانده روز اخذ رای تا حماسه حضور مردم مومن و متعهد جلسات ستادهای استانی و شهرستانی همچنان تشکیل خواهد شد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو