سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/23 23:35:45
شهردار بهار اعلام کرد

معرفی کاندیداهای ناقض قوانین تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری

شهردار بهار گفت: کاندیداهایی که قوانین تبلیغات انتخاباتی را رعایت نکنند و به سیما و منظر شهر بی‌اعتنا باشند به فرمانداری معرفی می‌شوند.

شناسه خبر: 11205

به گزارش نشاط شهر محمدرضا یاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نامزدهای انتخابات اعلام شده که نسبت به زیبایی و سیما و منظر شهر متعهد باشند و اسامی کاندیداهایی که به قوانین تبلیغات انتخاباتی بی‌توجه هستند، روزانه به فرمانداری گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری براساس ماده قانونی مربوطه با این کاندیداها برخورد می‌کند، مطرح کرد: ۲۳ نقطه در شهر بهار برای کاندیداهای انتخابات درنظر گرفته شده و انتظار می‌رود کاندیداها از این نقاط برای تبلیغات خود استفاده کنند.

شهردار بهار با اشاره به اینکه داربست‌های تبلیغاتی برای کاندیدای انتخابات در سطح شهر نصب شده است، افزود: این فضاها در مناطق پرترافیک و محل عبور و مرور مردم درنظر گرفته شده است.

وی درباره دیگر اقدامات شهرداری بهار در رابطه با آماده‌سازی شهر برای انتخابات پیش‌ِرو اظهار کرد: نصب بنر روزشمار انتخابات در محوطه شهرداری، نصب بنر در سطح شهر با شعارهای رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب و آذین‌بندی پرچم ایران در میادین اصلی شهر بهار از جمله این اقدامات است.

یاری با اشاره به اینکه هر برگه که به دیوار چسبانده می‌شود هزینه‌ای مانند شستشو و کارگر را برای شهرداری دارد، گفت: به علت اینکه تبلیغات به زیبا و منظر شهر آسیب نرساند سعی شده داربست‌ها در بیشترین فضای سطح شهر نصب شود.

شهردار بهار در پایان ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دشمن ناامید خواهد شد.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو