سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/10 19:47:03
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در بهار برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع یک هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا و نیازمندان در شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11312

به گزارش نشاط شهر سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: چهادهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به همت خیرین بسیجی و سپاه ناحیه در شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش و در راستای لبیک به فرامین حضرت آقا، یک هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در مجموع بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: خیرین و بسیجیان با کمک‌های خود سهم بزرگی در تهیه این بسته‌ها دارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای رزمایش موسسات و همدلی تا پایان سال ۱۳۹۹ طی ۱۰ مرحله ۲۸ هزار بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به همت نیروهای بسیجی و خیرین شهرستان توزیع شد.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان امسال نیز طی سه مرحله در آغاز ماه رمضان و لیالی قدر و عید فطر ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد‌.

انتهای پیام /


برچسب ها: بسیجی_و_سپاه#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون