سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج مراسم جشنی با حضور فرماندار؛ شهردار؛ بخشدار مرکزی؛ اعضای شورای شهر و روسای ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی و جوانان و مردم بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11376

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان این مراسم با تلاش موسسه پیچک مهر امید و همکاری اداره ورزش و جوانان؛ آستان قدس رضوی؛ سپاه ناحیه بهار؛ شورا و شهرداری؛ دانشگاه آزاد اسلامی؛ بهزیستی؛ کانال خبری آوای بهار؛ پایگاه و کانال خبری نشاط شهر و کانون میراث کهن در بوستان لاله برگزار شد.

ارائه مشاوره ازدواج با حضور دکتر فتحی مدیر مرکز مشاوره و ازدواج و خانواده؛ اجرای برنامه تواشیح توسط گروه رائت المهدی؛ اجرای استند آپ کمدی در مورد ازدواج توسط هنرمند مهدی جعفری هنرمند مطرح استان؛ اجرای موسیقی زنده توسط خواننده نوجوان استان مهدی سلیمی از برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم نیز با حضور حجت المسلمین فاضلیان مراسم عقد یک زوج جوان بهاری برگزار شد و هدایایی توسط معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان؛ آستان قدس رضوی؛ فرماندار ؛ شهردار؛ اداره ورزش و جوانان؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  به این زوج اهدا شد.

همچنین توسط بهزیستی از یک زوج خوشبخت تحت حمایت این نهاد نیز تجلیل بعمل امد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زوج_خوشبخت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی