سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان : با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه موانع و مشکلات و نارسائی‌های موجود در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز شناسائی شده است.

شناسه خبر: 11393

به گزارش نشاط شهر به نقل از واحد اطلاع‌رسانی این معاونت، حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اظهار کرد : در اجرای تقسیم کار ملی راهبری، هماهنگی اقدامات و فعالیت پیشگیرانه دستگاه ها در اجرای قانون پیشگیری از وقوع جرم اولین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان همدان در سال ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات دادگستری کل استان همدان و با حضور دستگاه‌های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل گردید.

وی تاکید کرد: در اجرای تبصره ۱ ماده ۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر گردیده‌ است جلسات کارگروه مذکور در خصوص پیشگیری از قاچاق گندم، دام، محصولات کشاورزی، مواد غذائی، سوخت و حامل‌های انرژی و مشتقات آن اقدامات لازم معمول تا به اهداف عینی طرح‌های پیشگیرانه نائل گردد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه موانع و مشکلات و نارسائی‌های موجود در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز شناسائی شده است و‌ امید است با اقدامات موثر شاهد ‌کاهش جرائم در حوزه قاچاق گندم، دام، محصولات کشاورزی و سوخت باشیم. 

وی در خاتمه تداوم جلسات کارگروه را زمینه‌ساز مهار و کنترل جرائم حوزه قاچاق ‌کالا و ارز و زمینه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو کارگروه دانست.

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی