سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/16 17:49:15
پیشنهاد یک مسئول؛

جهاد دانشگاهی در مرکز تحقیقات گردو و مبل و منبت ورود کند

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان پیشنهاد داد: جهاد دانشگاهی در مرکز تحقیقات گردو و مبل و منبت ورود کند.

شناسه خبر: 11481

به گزارش نشاط شهر دکتر حسن مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه تخصصی بوده که در برخی موارد به صورت تخصصی ورود یافته و موفقیت‌هایی را نیز به دست آورده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری به خوبی ورود یافته و بازوی بزرگی برای کمک به رشد جمعیت در استان محسوب می‌شود چرا که هم استانی‌ها برای مباحث باروری می‌توانند به جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و مشکلات مربوط به فرزندآوری خود را از این طریق حل کنند.

مرادی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در هر عرصه‌ای که ورود یافته موفق بوده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در حوزه گردوی تویسرکان و مبل و منبت ملایر نیز ورود یابد.

رئیس پارک علم و فناوری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه سفال و سرامیک به خوبی ورود یافته و در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، تأکید کرد: جهاد دانشگاهی در همکاری با پارک علم و فناوری در حوزه خاک ورود یافت و در شهر سفال و سرامیک لالجین نیز توانسته‌ایم با همکاری جهاد این صنعت را اداره کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی شاخه دانشی دارد و شاکله اولیه جهاد از دانشگاه بوده است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در حوزه‌های مختلف ورود یابد که از جمله آنها می‌توان به صادرات سیب و سیب زمینی اشاره کرد که در صورت ورود، به‌طور حتم مؤثر خواهد بود و امیدواریم شرکت‌های دانش‌بنیان خوبی را در بخش‌های مختلف این نهاد پویا داشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: جهاد_دانشگاهی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر