سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرهنگ نوری : کالا های کشف شده بیشتر دام و طیور، نهاده های دامی، لوازم خانگی و موارد خوراکی سبد خانوار بوده است.

شناسه خبر: 11586

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ نوری در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما در بهار بیان داشت  : در پنج ماهه گذشته از سال جاری با تلاش و جدیت مامورین و مشارکت همدلی مردم عزیز در راستای تحقق شعار سال تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها منویات مقام معظم رهبری انتظامی شهرستان برخورد قابل توجهی با سودجویان و قاچاق چیان کالا و ارز داشته است به طوری که ارزش ریالی کشف کالاهای مکشوفه بالغ بر 28 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 145درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کالا های کشف شده بیشتر دام و طیور، نهاده های دامی، لوازم خانگی و موارد خوراکی سبد خانوار بوده

سرهنگ نوری در ادامه بیان داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز اقدمات خوبی انجام گرفته به طوری که در مدت سپری شده از سال کشفیات انواع مواد مخدر 30درصد افزایش داشته وتعداد 450نفر از معتادان، خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و با همکاری و هماهنگی دستگاه محترم قضایی برخورد جدی با این افراد شده است.

فرمانده انتطامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در مبارزه بی امان با سارقین نیز لحظه ای درنگ نگردیده به صورتی که 5درصد کشف سرقت ها و 22 درصد دستگیری سارقین در مدت 5 ماهه گذشته از سال افزایش داشته است.

سرهنگ نوری در خاتمه یاد آور شد: مهمترین پشتوانه پلیس در برخورد با جرائم مشارکت همدلی مردم عزیز شهرستان، مسؤولین خدوم و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و  عوامل سپاه و بسیج  می باشد که از این هم افزایی و تعامل خوب تشکر و قدردانی می کنم. شهروندان گرامی اطمینان داشته باشند پلیس با اقتدار و بی درنگ با هرگونه رفتار مجرمانه برخورد جدی می نماید و.تلفن مرکز فوریتهای پلیسی 110به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم عزیز می باشد و چنانچه از عملکرد پلیس انتقاد و یا پیشنهاد و تقدیر داشتند می توانند با سامانه تلفنی 197دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان همدان تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی
Error
Whoops, looks like something went wrong.