سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جوان مهاجرانی بدلیل نبود زیرساختها و نبود فضای مناسب جهت تولید در سایه بی توجهی محض مسئولین مجبور شد برای سرمایه گذاری مهاجران را ترک کند.

شناسه خبر: 11628

به گزارش نشاط شهر ،خبرنگار کانال اخبار رسمی شهر مهاجران خبر داد:

کوچ اجباری کارآفرینان از مهاجران!

 

 عین الله ملکی از کارآفرینان جوان شهر مهاجران یکی دیگر از تولیدکنندگانی هست که مجبور شد امسال جایی به غیر از شهر مهاجران تولید کند.

او در این باره گفت:تلاشهای زیادی مسئولین محترم شهری من جمله امام جمعه محترم و اعضای محترم شورای دوره پنجم در جهت استقرار شهرک در مهاجران انجام داده اند ولی متاسفانه بی نتیجه مانده است. 

وی ادامه داد : هیچ گونه زمینه جهت تولیدات و همراهی مسئولین در جهت ساماندهی تولیدات در مهاجران وجود ندارد و خیلی از همکاران بنده سالهاست منتظر ساماندهی و احداث #شهرک_صنایع_تبدیلی در #مهاجران هستند . تولید کنندگان بزرگی هم اکنون در دیگر شهرها سرمایه گذاری کرده اند ولی متاسفانه مسئولین نسبت به مهاجران #بی_تفاوت هستند و این موضوع باعث خروج سرمایه گذار می شود که این ضرر بزرگی را به اقتصاد مهاجران می زند . در فصل تولید از چندین استان مواد اولیه به مهاجران وارد می شود و بیش از هشتاد در صد مردم مستقیم و غیر مستقیم به این کار مشغول هستند. 

ایشان ادامه داد: تولیدکنندگان امسال در اقدامی که با همراهی و همکاری امام جمعه محترم انجام دادند جهت پیش برد مطالبه خود تعاونی را در این باره تشکیل دادند و زمینی در حدود ۱۸۰هکتاری که بصورت بایر در نزدیک مهاجران است را جهت این کار در نظر گرفته اند .

آقای ملکی در پایان با اشاره به این مطلب که شهر مهاجران #قطب تولید شوریجات در #کشور است ، از مسئولین من جمله نماینده محترم مردم در مجلس جناب آقای دکتر #توسلی درخواست کرد به این موضوع ورود کنند تا شاهد رشد و توسعه مهاجران از این مسیر باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/ص

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون